کرم موبر صورت لیمپیو حجم 100 میل
کرم موبر صورت لیمپیو حجم 100 میل

کرم موبر صورت لیمپیو حجم 100 میل

Limpio Facial Hair Removal Cream 100 ml

لیمپیو

|

لیمپیو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

۱. باعث صافی پوست می‌شود

بین استفاده از کرم‌ های موبر و سایر روش‌ ها مانند ژیلت، تفاوت‌های زیادی وجود دارد. پوست صورت حساس‌تر است و شما باید از روش بی‌ضرر استفاده کنید تا مانع از حساسیت‌های پوستی شود. کرم‌های موبر با تأثیر بر روی ساختار مو، آن را تضعیف کرده و موها را از بین می‌برد؛ بنابراین  سطح پوست صاف و نرم می‌شود.

۲. استفاده از آن آسان است

کرم‌های موبر معمولاً طرز استفاده آسانی دارند و با یک دستورالعمل خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ این دستورالعمل  خاص معمولاً به همراه محصول و در جعبه آن قرار دارند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که پوستتان را خشک و تمیز کنید و این  کرم‌ها را روی پوست  قرار دهید؛ به طوری که سطح پوست را کاملاً بپوشاند؛ سپس بعد از گذراندن زمان تعیین شده در دستورالعمل، کرم را با یک اپلیکاتور از سطح پوست بردارید. این کار آسان است و هر شخص به تنهایی می‌تواند  آن را انجام دهد.

۳. مقرون به صرفه است

انواع کرم‌ها با قیمت‌های بسیار متنوع در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی وجود دارد و شما می‌توانید با خرید یک کرم موبر صورت از آن برای چند دفعه و ماه‌ها بهره ببرید؛ بر خلاف تیغ‌ها و نوارهای وکس که بعد از یک بار استفاده باید دور انداخته شوند.

۴. موهای زائد به مدت طولانی رشد نمی‌کنند

کارشناسان معتقدند استفاده از کرم‌های موبر تا میزان زیادی می‌تواند بدن شما را بدون مو نگه دارد و نتایج حاصل از آن در مقایسه با روش‌هایی مانند ژیلت بسیار طولانی‌تر است. بنابراین اگر شما از کرم‌های موبر برای از بین بردن موهای زائد صورتتان استفاده می‌کنید؛ ممکن است تا یک ماه هیچ مو زائدی بر روی صورت شما رشد نکند و این امر باعث می‌شود؛ در زمان شما صرفه جویی شده و ساعت زیادی را صرف موزدایی از صورتتان نکنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران