ماساژور دی آر اس مدل درمارولر سایز 0.5-رنگ مشکی
ماساژور دی آر اس مدل درمارولر سایز 0.5-رنگ مشکی
ماساژور دی آر اس مدل درمارولر سایز 0.5-رنگ مشکی
ماساژور دی آر اس مدل درمارولر سایز 0.5-رنگ مشکی

ماساژور دی آر اس مدل درمارولر سایز 0.5-رنگ مشکی

DRS Derma Roller microneedling Device Size 0.5 mm

دی آر اس

|

دی آر اس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ماساژور دی آر اس مدل درمارولر سایز 0.5
 

امروزه با توجه به پیشرفت علم در زمینه سلامت پوست و زیبایی، روش ها و دستگاه های متعددی مانند ماساژور صورت برای جوانسازی و کلاژن سازی پوست ابداع شده است. افراد در هر سنی که باشند، دوست دارند صورتی جوان و شاداب، به دور از هر گونه چین و چروک و یا حتی جوش و آکنه داشته باشند. یکی از دستگاه های ماساژور صورت که دارای تمام ویژگی های ذکر شده است، درمارولر می باشد. با خرید درمارولر، می توانید جوانی و زیبایی پوست را برای خود به ارمغان آورید.

درمارولر چیست؟

درمارولر، یک دستگاهی است که از یک غلتک سوزنی با سوزن های ریز که دارای سایز 2دهم تا 2 میلی متر است، تشکیل شده است. به هنگام استفاده از درمارولر، سوزن های ریز دستگاه به درون پوست نفوذ کرده و در صورتی که همراه با کرم ها یا محصولات تکمیلی مانند کوکتل یا سرم باشد، در ترمیم پوست و کلاژن سازی و برطرف کردن هر نوع عیوب بر روی پوست، نیز موثرتر عمل خواهد کرد. برای مشاهده انواع درمارولر ها و انواع سوزن های آن کلیک کنید.

آیا درمارولر با میکرونیلدینگ متفاوت است؟

خیلی ها فکر می کنند که درمارولر با میکرونیلدینگ متفاوت است، اما در وقعیت هردو یکی هستند و برای برطرف کردن مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی میکرونیلدینگ یا همان درمارولر افزایش کلاژن سازی و درمان چین و چروک بر روی پوست نیز می باشد.

تفاوت میکرونیلدینگ (درمارولر) با مزو تراپی در چیست؟

هدف اصلی هر دو روش، جوانسازی پوست است اما هر کدام از آن ها دارای تفاوت هایی می باشند که مهمترین آن ها روش استفاده و ایجاد کلاژن سازی در پوست می باشد. در میکرونیلدینگ، از وارد کردن سوزن به عمق پوست استفاده شده ولی در مزوتراپی، از تزریق مکرر مواد چون ویتامین ها، عصاره های گیاهی و... نیز استفاده می شود. برای اینکه تشخیص دهید، میکرونیلدینگ (درمارولر) بهتر است یا مزوتراپی پوست ، حتما باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا براساس نوع پوست و میزان مشکلات پوستی مانند چین و چروک و.. شما را راهنمایی نمایند.

ویژگی های ماساژور درمارولر

یکی از عمده ترین ویژگی های ماساژور صورت و بدن درمارولر، جوانسازی پوست به همراه کلاژن سازی و تولید فولیکول های جدید می باشد. از دیگر ویژگی های ماساژور درمارولر، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • بیشترین کاربرد برای دور چشم
  • درمان ریزش مو
  • اسکار و خطوط کم عمق
  • درمان هایپر پیگمنتیشن یعنی لکه های تیره پوستی و شفافسازی پوست و... بدون درد

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران