کرم ضد حساسیت پوست کودک چیکو حجم 100 میل
کرم ضد حساسیت پوست کودک چیکو حجم 100 میل

کرم ضد حساسیت پوست کودک چیکو حجم 100 میل

Chicco Nappy Baby Cream 100ml

چیکو

|

چیکو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کرم ضد حساسیت پوست کودک چیکو حاوی زینک اکساید 10 درصد و پانتنول است که می‌ تواند به راحتی جهت محافظت پوست از التهاب وارد عمل شود و از بروز جوش‌هایی که بر اثر استفاده از پوشک بوجود می‌آیند جلوگیری کند. همچنین این کرم به دلیل اینکه برای پوست‌های خیلی حساس تولید شده فاقد مواد نگهدارنده، رنگ و الکل است و از بدو تولد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. نحوه‌ی استفاده از این کرم بعد از تمیز کردن بدن کودک و بر روی پوست خشک او و در نواحی مورد تماس با پوشک است که علاوه بر درمان، پیشگیری نیز می‌کند. 

خلاصه ای از برند چیکو

چیکو بزرگترین برند تهیه کننده محصولات کودک در اروپا جزئی از گروه جهانی آرتسانا است که خود را وقف تولید محصولات متنوع برای همه نسل های خانواده از لوازم تغذیه کودک تا لوازم بهداشتی و حتی تجهیزات پزشکی کرده است.
نام برند چیکو بیش از 510 سال است که به عنوان نماینده ی محصولات با کیفیت کودک می‌درخشد. علاقه پیترو کاتلی به تولید محصولات مورد نیاز برای رشد کودک به جایی رسید که محصولات چیکو امروزه در بیش از 1210 کشور و شش قاره به فروش میرسد.

ارزش هایی که برند چیکو به آنها پایبند است، عبارتند از:

پیوند مادر و کودک:

محصولات چیکو طوری طراحی شده اند که پیوندهای مادر و کودک ازجمله پیوند تماسی و پیوند چشمی بین مادر و کودک را آسان تر و قوی تر کنند.

رشد همزمان مادر و کودک:

چیکو با تولید محصولاتی به منظور آسان تر کردن مسیر رشد برای مادر و کودک، به این میل طبیعی و غریزی احترام می گذارد.

خلاقیت:

محصولات چیکو به کودکان فرصت خیال پردازی، بیان احساسات و کسب تجربیات جدید را می‌دهد. به این منظور از جدیدترین تکنولوژی ها برای تولید محصولات چیکو استفاده می شود.

در دسترس بودن:

محصولات چیکو برای خانواده‌های مختلف محصولات متنوعی منطبق بر سطوح مختلف نیازهای ایشان تولید می کند که همه از فرصت برابر در دسترسی به محصولات چیکو برخوردار شوند.

مثبت اندیشی:

چیکو ارزش لبخند کودکان را می‌دانند و برای ایجاد این لبخند در تلاش است که مثبت گرایی و هماهنگی را به لحظه لحظه زندگی خانواده‌ها هدیه دهد.

سادگی:

چیکو خود را متعهد می داند که با راه حل های ساده تغییرات عمده ای را در زندگی مادر و کودک ایجاد کند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران