کرم ترمیم کننده و تغذیه کننده بایودرما مناسب پوست خشک تا خیلی خشک مدل Atoderm Cream حجم 500 میل
کرم ترمیم کننده و تغذیه کننده بایودرما مناسب پوست خشک تا خیلی خشک مدل Atoderm Cream حجم 500 میل

کرم ترمیم کننده و تغذیه کننده بایودرما مناسب پوست خشک تا خیلی خشک مدل Atoderm Cream حجم 500 میل

Bioderma Atoderm Ultra-nourishing Cream For Dry to Very Dry Skin 500 ml

بایودرما

|

بایودرما

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پوست زیبا نیاز به تغذیه و رسیدگی دارد تا همیشه شادابی خود را حفظ کند. برند بایودرما این بار با تولید کرم مغذی صورت و بدن به نام آتودرم، به صورت تخصصی از پوست شما مراقبت کرده و باعث رطوبت رسانی آن می شود. نوع اورجینال این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود و آماده خریداری شما عزیزان می باشد.

کرم Atoderm پوست را تغذیه و از تحریک عوامل بیرونی محافظت می کند .فرمولاسیون این محصول، موجب افزایش تحمل پذیری پوست خشک تا خیلی خشک حساس می شود. ترکیبی از قندها ، با بهینه سازی ذخایر آب پوست و افزایش سنتز مجاری آب، منجر به تسهیل جریان آب از میان لایه های پوست شده و در نتیجه رطوبت رسانی عمقی پوست در طول 24 ساعت فراهم می شود.

این کرم فرانسوی در بسته بندی پمپی و با حجم 500 میل بسته بندی شده است. پوست را کاملا آبرسانی و رطوبت رسانی می کند و از خشکی و پیری و چین و چروک آن جلوگیری می کند. باعث خنثی کردن عوامل محرک پوست می شود از خارش و التهاب پوست هم جلوگیری می کند. به دلیل داشتن عصاره جلبک لاموناریا و اوکرولئوکا که خاصیت آنتی اکسیدان دارند، پوست را در مقابل عوامل آسیب زای بیرونی محافظت کرده و از چروک و خشکی می رهاند. ویتامینE موجود در آن هم موجب بازسازی پوست شما گشته و شما را صاحب پوستی نرم و لطیف خواهد کرد. تمام افراد از بزرگسال تا کودک دارای پوست نرمال و خشک، می توانند این کرم مغذی اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب کرده و درب منزل دریافت نمایند. احیا و بازسازی و تغذیه پوست، به صرفه بودن محصول به دلیل داشتن حجم بالا، آبرسانی مناسب، بدون رایحه و پارابن بودن و در نتیجه عدم ایجاد حساسیت و التهابات پوستی، همگی از ویژگیهای مهم این محصول می باشند.

برند بایودرما در سال 1970 در کشور فرانسه، شخصی به نام " ژان نوئل تورل" برند آرایشی و بهداشتی بایودرما را بنا نهاد. دیدگاه ژان نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی پوست، به دلیل رابطه ای که با متخصص های پوست و زیبایی و زیست شناسان داشت، متفاوت بود. او با هدف بهره مندی از دانش زیست شناسی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاه های تخصصی محصولات پوست و موی بایودرما را راه اندازی کرد. نحوه استفاده از معرفی کرم مغذی صورت و بدن بایودرما Atoderm مناسب برای پوست نرمال تا خشک 500 میل به صورت روزانه صبح و شب این کرم مغذی را روی پوست صورت و بدن خود زده و به خوبی ماساژ داده تا کاملا جذب پوست شود. 

برای افراد شاغل و پر کار و حتی خانم های خانه دار که وقت گشتن در خیابان ها را ندارند، خرید اینترنتی می تواند یکی از بهترین روشها برای از دست ندادن وقت و خرید کردن با توجه به اقتصاد خانواده باشد. ما به شما پیشنهاد خرید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو را می دهیم که یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین ها در بین فروشگاه های اینترنتی و غیر حضوری می باشد. با خرید از مو تن رو تمام انتخاب های شما آگاهانه و دقیق و مطابق با خواسته های شما می باشند، زیرا تمام مشخصات محصول و حتی قیمت و نحوه استفاده را قبل از خرید در سایت مطالعه کرده تا به درستی خرید کنید. خرید از مو تن رو تجربه ای همیشگی و تکرار شدنی برای تمام مشتریان عزیز خواهد بود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

1،580،000

تنها 2 عدد باقی مانده است