پماد ترمیم کننده و ضد اسکار ادیب درم مدل Oinment حجم 60 میل
پماد ترمیم کننده و ضد اسکار ادیب درم مدل Oinment حجم 60 میل

پماد ترمیم کننده و ضد اسکار ادیب درم مدل Oinment حجم 60 میل

Adib Derm Oinment Repair & Anti Scar Cream 60 ml

ادیب درم

|

ادیب درم

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پماد ترمیم کننده و ضد اسکار ادیب درم مدل Oinment با خاصیت فوق ترمیمی سبب می شود تا پوست آسیب دیده بسیار سریع مراحل بهبودی را طی کند. زخم پوستی یک عارضه ی عمومی است که عمدتا به وسیله تروماهای مختلف وارد بر پوست ایجاد شده و از یک خراشیدگی مختصر تا زخم‌‌های عمیق و وسیع متفاوت است. زخم‌ علاوه بر ایجاد درد و ناراحتی که برای بیمار ایجاد می کند با برخی عوارض مانند عفونت، پیگمانتاسیون، اسکار و از بین رفتن عصب های محیطی و کرختی ناحیه آسیب دیده همراه هستند.

از نظر علمی زخم، از هم گسیختگی یک اپی تلیوم یا پوشش در هر قسمتی از بدن اعم از پوست، مخاط دستگاه گوارشی تعریف می گردد که بر اساس نوع زخم در هر قسمتی از بدن، درمان آن‌ها متفاوت خواهد بود. ترمیم زخم بالغین شامل یک‌سری مراحل پشت سر هم است که با تجمع و دگرانوله شدن پلاکت ها، لخته شدن خون و تشکیل پلاک فیربینی شروع می‌شود و در ابتدا زخم را می‌پوشاند. این پروسه با یک فاز التهابی دنبال می‌شود که در ابتدا نوتروفیل ها ظاهر می‌شوند و تجمع مونویست و ماکروفاژ و لنفوسیت را تحریک می نمایند که منجر به کشتن میکروار و تشرح طیف وسیعی از فاکتور های رشد و سیکوتین ها می‌شود که باقیمانده پاسخ بهبود زخم را تنظیم می نمایند.

در دهه های اخیر با توجه به پیشرفت روش های نوین در ترمیم یک زخم از یک طرف و میل به استفاده از خاصیت ترمیم گیاهان دارویی به عنوان طب مکمل از طرف دیگر، باعث گردیده است تا در بین پزشکان متخصص پوست و جراحان بینی، بحث و چالش های جدی در زمینه درمان بیماران مبتلا به زخم‌های پوستی  و ترمیم پوست ایجاد گردد. شرکت داروسازی ادیب اکسیر طی سالیان متمادی در این عرصه، پس از تولید پماد اثر بخش سوختگی ادیب درم، توانسته است پماد ترمیم کننده پوست و ضد اسکار ادیب درم را به مرحله تولید برساند. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران