آینه رومیزی ورگن مدل OM-102
آینه رومیزی ورگن مدل OM-102

آینه رومیزی ورگن مدل OM-102

Vergen Table Mirror OM-102

ورگن

|

ورگن

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

آینه رومیزی ورگن مدل OM-102

آینه یکی از ابزار مهم کار برای هر فردی است که آرایش می کند و یا حتی اگر هم آرایش گر نباشید و یا خیلی آرایش نکنید، باز هم به آینه نیاز خواهید داشت. آینه های رومیزی جذابیت اتاق خواب و یا سالن زیبایی شما را چند برابر می کنند و ما می توانیم از آن ها به عنوان اقلام تزئینی و هم چنین اقلام کاربردی استفاده کنیم. آینه رومیزی Vergen، طراحی ساده و جذابی دارد. این آینه طرح استیل و بیضی شکل است و قابلیت چرخش نیز دارد. یک طرف آینه نمایان گر چهره شما در حالت معولی و طرف دیگر آن، نمایان گر حالت بزرگ نمایی چهره شما می باشد. سمتی که حالت بزرگ نمایی دارد، برای آرایش قسمت های حساس مانند خط چشم، سایه و.... کاربردهای فراوانی دارد و می تواند به شما کمک کند تا آرایشی زیباتر و تمیزتر داشته باشید.

طراحی آیینه رومیزی Vergen

آینه رومیزی  Vergen، روی یک پایه باریک پلاستیک فشرده با کیفیت بالا و طرح استیل سوار شده و صفحه ای قابل چرخش دارد. یک طرف این صفحه نمایان گر چهره معمولی شما و طرف دیگر بزرگ نمایی دارد. دلیل جذابیت این آیینه، سادگی آن است.

در مدل  OM-102، پایه ای که آینه بر روی آن قرار گفته، بلند است و صفحه آن کمی کوچک تر می باشد. انتخاب مدل سلیقه ای است، برخی پایه های کوتاه و برخی پایه های بلند آن را ترجیح می دهند.

از دو طرف آیینه توسط پیچ هایی نگه داشته شده و در واقع توسط همین پیچ ها شما می توانید آیینه را بچرخانید و از یک طرف آن به طرف دیگر بروید. از طرفی در طراحی این آیینه، از پایه استفاده شده که استفاده از آن را بسیار آسان تر کرده است. اکثر آینه های آرایشی پایه ندارند و به همین دلیل شما مجبورید آن ها را با یک دست نگاه دارید که منجر به کاهش تمرکز شما در هنگام آرایش کردن خواهد شد؛ اما این آینه به گونه ای طراحی شده که دیگر نیازی به نگه داشتن آن با دست ندارید و می توانید آن را به راحتی میز خود قرار داده و فعالیت مورد نظرتان را انجام دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران