کرم لیپوزومال ضد پیری پیکوتک حجم 50 میل
کرم لیپوزومال ضد پیری پیکوتک حجم 50 میل

کرم لیپوزومال ضد پیری پیکوتک حجم 50 میل

Pikotek Liposomal Anti Aging And Antioxidant Cream 50 ml

پیکوتک

|

پیکوتک

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کرم لیپوزومال ضد پیری پیکوتک حجم 50 میل متناسب با انتظارات کسانی است که ارزش تحقیقات علمی را برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست خود می دانند. این مـحـصـول با استـفـاده از روش اختصاصی و انحصاری “متد مظفری ” (Mozafari metod) که یک روش با تکنولوژی سبز و دوستدار محیط زیست محسوب می شود ساخته شده و عدم استفاده از حلال های سمی و مخرب، وجه تمایز این این محصول می باشد. تـکـنـولـوژی و فـرمـولاسـیــون بـه کار رفـتــه در سـاخـت ایــن مـحـصــول دارای ثــبــت اخـتــراع در امـریـکـا (US Patent:us20100239521-A1) است و باعث پیشگیری و رفع چین و چروک های پوستی می شود و ضمنا دارای خاصیت پر کنندگی چروک ها نیز میباشد که با نرم کنندگی و مرطب کنندگی عالی باعث رفع خشکی و زبری پوست شده ،جوانی و طراوت را به پوست شما هدیه میدهد. از دیگر ویژگی های این کرم فرمولاسیون لیپوزومی ویژه و منحصر به فرد آن است که علاوه بر محافظت از DNA سلولی، باعث بهبود روند بازسازی سلول های پوستی شده و افزایش سطح انرژی و بهبود عملکرد سلولی را به همراه دارد. این محصول دارای ترکیبات بی نظیری می باشد که در ادامه به شرح هر کدام از آنها می پردازیم؛

عصاره میوه گیاه کاکادو استرالیایی :

عصاره این میوه دارای بالاترین سطح شناخته شده ویتامین C طبیعی در دنیا است (بیش از ۱۰۰ برابر پرتقال).عصاره این میوه در کرم پیکوتک باعث جوان سازی فوق العاده ای می شود.ویتامین C ،توانایی کاهش چین و چروک،کاهش لکه های مرتبط با افزایش سن،پشتیبانی از بافت کلاژن،کاهش دهنده هیپرپیگمنتاسیون و جلوگیری کننده از تغییرات پوستی ناشی از فرایند پیری را دارد.

هیالورونیک اسید و اسکوالان :

هیالورونیک اسید و اسکوالان دو عنصر دیگر در فرمول پیشرفته کرم ضد پیری پیکوتک هستند.آنها باعث تحریک رشد سلول های جدید شده (افزایش سلول سازی)، کمک به کاهش خطوط و چین و چروک های پوستی ،رطوبت رسانی عمقی و سبب افزایش خاصیت کشسانی پوست می شوند.

پروتئین های موثر گندم و روغن زیتون :

ترکیب روغن زیتون با پروتئین های گندم باعث ایجاد و تشکیل یک سورفکتانت با منشا طبیعی می شود.قسمت پروتئینی سورفکتانت به عنوان یک سد محافظ بر روی پوست عمل کرده که مانع از آسیب مستقیم سورفکتانت های شیمیایی بر پوست می شود. این ترکیب در کرم پیکوتک برای جلوگیری و حفاظت پوست از اسیب های ناشی از آب و هوا و مواد شوینده استفاده شده است.

روغن دانه های ماکادمیا :

روغن استفاده شده در کرم پیکوتک سرشار و غنی از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب (به ویژه اسید اولئیک و پالمیتولئیک)است. این ترکیبات دارای خاصیت بازسازی و مرطوب کنندگی فوق العاده ای هستند درحالی که پوست را نیز از اسیب رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

فیتواسترول های گیاهی :

کرم پیکوتک همچنین حاوی فیتواسترول های گیاهی است که با تقویت و تسریع روند ساخت کلاژن به بازسازی و افزایش مقاومت پوست کمک می کنند . فیتواسترول ها همچنین دارای خاصیت ضد پیری قوی، جلوگیری کننده و کاهش دهنده چین و چروک های پوست در ناحیه صورت و گردن می باشند.

روغن دانه گلرنگ استرالیایی :

یک روغن کاملا ارگانیک بوده که سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده است که تاثیر بسیار مثبتی بر عملکرد پوست دارد و همچنین به عنوان یک نرم کننده سطح پوست عمل کرده و به پوست ظاهر نرم و صاف داده،باعث تهویه پوست شده و همچنین از کاهش رطوبت پوست جلوگیری به عمل می آورد.

برای مشاهده انواع محصولات پوستی کلیک کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران