پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR
پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR
پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR
پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR
پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR
پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR
پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR
پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR

پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR

Kanseh FSR Skin Care Pack

کانسه

|

کانسه

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR محصولی فوق‌العاده برای پاکسازی پوست، رفع چین و چروک، لک و همچنین آبرسانی بسیار قوی برای تمام سنین (خانمها و آقایان) است. کمپانی کانسه با توجه به تجربه خود در طی سالهای تولید و همچنین با بهره گیری از مشاوره گروه پزشکان خود بعد از نیاز سنجی اقدام به تولید پک مراقبت از پوست کانسه نمود. به طوری که هر فرد با داشتن پک مراقبت از پوست کانسه خواهد توانست روند مراقبت و پاکسازی پوست را بطور کامل انجام دهد. با اضافه کردن پک مراقبت از پوست کانسه به سبد خرید خود شما یک کلینیک پاکسازی پوست را در خانه خواهید داشت. این کیت شامل سه محصول است که در ذیل توضیح داده شده است؛

کرم شستشوی صورت
این محصول جهت پاک سازی آلاینده ها از روی پوست صورت طراحی شده تا پوست را با ملایمت اما به شکل موثر پاک کند. فرمولاسیون ویژه  و ملایم این محصول استفاده آن را در هر ساعت از شبانه روز ممکن ساخت است تا شفافیت و زیبایی پوست را تضمین نماید. پوست را از آلودگی ها پاک کرده و از خشکی پوست جلوگیری می کند.
طریقه مصرف: مقداری از مایع کرمی را به پوست دست و یا صورت خود آغشته نموده، سپس با آب شستشو دهید.

اسکراب ( لایه بردار)
این محصول با لایه برداری موثر باعث زدودن سلول های مرده سطح پوست شده و با باز کردن منافذ پوست آن را برای تغذیه موثر کرم جوانی آماده می کند. فرمول ویژه این لوسیون باعث شفاف و درخشان شدن پوست شده و با گذشت زمان ضایعات سحطی پوست را برطرف می کند. استفاده از این محصول جهت تاثیر گذاری انوع کرم لازم و ضروری است.
طریقه مصرف: پوست صورت  را مرطوب کرده، اسکراب را به آرامی به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید، به اطراف چشم ها آغشته نشود. پس از 5 دقیقه با آب گرم و کرم شستشوی کانسه صورت را شستشو دهید. حداکثر مجاز برای استفاده از این محصول، دوبار در هفته می باشد . موارد منع : زیگیل و آکنه.

کرم جوان کننده پوست
این محصول با فرمولاسیون خاص و بر پایه روغن شتر مرغ، غنی شده با ویتامین آ و ای تولید گردیده که تاثیر فوق العاده ای بروی پوست دارد. وجود ویتامین آ باعث تحریک سنتز کلاژن پوست شده و همچنین باعث احیای سلول های مرده پوست نیز می گردد. ویتامین ای آنتی اکسیدان ضد التهاب و مرطوب کننده است. این ویتامین به دلیل دارا بودن خواص ضد رادیکالی، عنصر ضد پیری و عامل جوانی محسوب می گردد و در انتها روغن شتر مرغ دارای اسید چرب ههای ضروری پوست شامل امگا 3 ، امگا 6  و امگا 9 می باشد که بدن انسان قادر به ساخت آن نیست.
طریقه مصرف: بهترین زمان برای مصرف، هنگام استراحت پوست می‌باشد. قبل از مصرف با مایع کرمی کانسه پوست خود را تمیز نموده و سپس کرم را روی پوست ماساژ دهید تا به خوبی جذب گردد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران