شامپو صحت مناسب موهای معمولی حجم 300 میل
شامپو صحت مناسب موهای معمولی حجم 300 میل
شامپو صحت مناسب موهای معمولی حجم 300 میل
شامپو صحت مناسب موهای معمولی حجم 300 میل

شامپو صحت مناسب موهای معمولی حجم 300 میل

Sehat Hair Shampoo For Normal Hair 300 ml

صحت

|

صحت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

موهای معمولی دارای حساسیت کمتری نسبت به دیگر موها هستند. برند معروف و قدیمی صحت برای انواع موها شامپو هایی را تولید نموده است، که افراد با هر نوع مویی می توانند از آن استفاده نمایند. یکی از این محصولات شامپو صحت مناسب موهای معمولی حجم 300 میل است که برای آنهایی مناسب است که غدد چربی آنها فعالیت عادی دارد. در این شامپو، مواد شوینده و پاک‌کننده به نحوی ترکیب شده‌اند که افزون بر شستشوی تمیز موها، بی‌آنکه آسیبی به پوست سر و ریشه مو برسد، موها را تمیز و خوش‌حالت می‌کند.

معرفی برند صحت 

شرکت صنعتی و بازرگانی صحت درسال ١٣٣٥ در تهران تاسیس شد. به گواهی دفتر صنایع غذایی،  دارویی و بهداشتی ایران، این شرکت اولین تولید کننده شامپوهای گیاهی در کشور است که در حال حاضر به عنوان یکی از پیشتازان و نوآوران صنعت شوینده و یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه تولید محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی مطرح می باشد.
تولیدات این شرکت با برند صحت نه تنها در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد بلکه به بازار سایر کشورها نظیر:امارات متحده ی عربی ،عمان، کویت، قطر، بحرین، عربستان سعودی، عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و آذربایجان نیز راه یافته است. شرکت صحت کیفیت بالای تولید محصولات خود را مطابق با رضایتمندی مصرف کننده تعریف می نماید و آن را کلید موفقیت خود می داند. تلاش مدیران، متخصصان و کارکنان شرکت صنعتی و بازرگانی صحت برای عرضه محصولاتی که ریشه در طبیعت دارند به کوشش های صمیمانه ای مبدل شده که نتایج بسیار با ارزشی را در پی داشته است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران