اسپری بدن مردانه آسترونکس مدل Undiscoverd Nebula حجم 200 میل
اسپری بدن مردانه آسترونکس مدل Undiscoverd Nebula حجم 200 میل

اسپری بدن مردانه آسترونکس مدل Undiscoverd Nebula حجم 200 میل

Astronex Undiscoverd Nebula Body Deodorant Spray 200 ml

آسترونکس

|

آسترونکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

امروزه اسپری‌های بدن مشتریان بیشتری نسبت به عطرها را به خود اختصاص می‌دهند. آسترونکس یکی از برندهای با کیفیت ایرانی است که اسپری خوشبو کننده تولید می‌کند. محصولی که در این صفحه در اختیار شما قرار گرفته است مدل آن دیسکاورد نبولا (Undiscoverd Nebula) از میان انواع مدل‌های اسپری بدن آسترونکس است. آن دیسکاورد نبولا رایحه خنک دارد رایحه خنک به اطرافیان شما حس شادابی و نشاط القا می‌کند. خوشبوکننده‌هایی با این رایحه بیشتر در فصل‌های گرم استفاده می‌شوند.

اسپری بدن آسترونکس مدل آن دیسکاورد نبولا  بدن شما را به مدت 27 ساعت خوشبو نگه می‌دارد. اولین مزیت اسپری‌های خوشبو کننده نسبت به عطرها، این است که ارزان‌تر هستند. همچنین سبکی و اندازه‌ی مناسب اسپری خوشبو کننده باعث می‌شود تا به راحتی قابل حمل شوند و در هرجایی همراه شما باشند. در تولید اکثر عطرها از روغن استفاده می‌شود. روغن موجود در بعضی عطرها باعث می‌شود تا در اثر استفاده، لکه‌هایی بر روی لباس باقی بماند. اما از آنجایی که در تولید اسپری روغن بسیار کمی استفاده می‌شود به هیچ وجه با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد.

توجه داشته باشید که اسپری خوشبوکننده بدن آن دیسکاورد نبولا باید دور از تابش مستقیم آفتاب و در دمای زیر 50 درجه نگهداری شود. همچنین به هیچ وجه نباید محتویات آن را به سمت چشم‌هایتان اسپری کنید. از شعله‌ی آتش نیز باید دور نگهداشته شود. از آنجا که محتویات این افشانه به شدت اشتعال زا هستند به هیچ وجه نباید به سمت شعله‌ی آتش اسپری کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران