صابون روشن کننده پوست مدیلن وزن 100 گرمی
صابون روشن کننده پوست مدیلن وزن 100 گرمی

صابون روشن کننده پوست مدیلن وزن 100 گرمی

Medilann Medilight Combi Light Bar 100 gr

مدیلن

|

مدیلن

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شست شوی صورت برای پاک کردن آلودگی روی پوست، با صابون مناسب یکی از الزامات هر فرد می باشد. صابون روشن کننده پوست مدیلن وزن 100 گرمی ضد التهاب و ضد باکتری می باشد که حاوی ترکیبات زیر است:

لیکوریک اسید (این ترکیب دارای خاصیت روشن کنندگی می باشد. از این عصاره جهت جلوگیری از پیری پوست و کاهش لک نیز استفاده می شود.)

آربوتین (این ماده از گندم، گلابی و گیاه درخت توت به دست می آید و باعث دفع رنگدانه و روشن شدن پوست می گردد. همچنین این ماده تا حدودی اثر ضد چروکی و ضد باکتریایی دارد. این ترکیب آنزیم تیروزیناز را مهار کرده و باعث سفید شدن پوست می گردد.)

گلیسرین (این ماده باعث رطوبت رسانی به پوست می شود .گلیسرین می تواند زمان بهبود جراحت ها را کوتاه تر کند و بافت های پوستی را برای بهبود سریع تر تحریک کند تا سلول ها خودشان را ترمیم کنند.)

اکسید روی (این ماده ضد التهاب و ضد باکتری است و باعث بهبود زخم می شود. همچنین مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی و خشکی پوست را کم می کند.)

پرافین (این ماده باعث حفظ رطوبت پوست و ایجاد نرم کنندگی می شود.)نشاسته(نشاسته موجب لطافت و شفافیت پوست می گردد و همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی می باشد.)

آسکوربیک اسید (این ماده دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و استفاده از این ترکیب از ایجاد اکسیداسیون چربی که موجب تیرگی و پیگمانتسیون می گردد، جلو گیری می کند. آسکوربیک اسید همچنین در ساخت کلاژن نیز موثر است که می تواند باعث استحکام پوست گردد.)

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران