ژل لایه بردار و مات کننده نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا حجم 150 میل
ژل لایه بردار و مات کننده نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا حجم 150 میل

ژل لایه بردار و مات کننده نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا حجم 150 میل

Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Peeling Gel 150M

نوتروژینا

|

نوتروژینا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ژل لایه بردار و مات کننده نوتروژینا به از بین بردن سلول های مرده سطح پوست و در اصطلاح لایه برداری پوست می پردازد. در نتیجه ی این عمل سلول های جدید پوست جایگزین سلول های قدیمی می گردد و پوست جوان و شاداب می شود. ترکیبات بی نظیری مانند آلوئه ورا و عصاره لیمو سلول های ترشح چربی را کنترل می کنند و پوست را مرطوب نگاه می دارند. این محصول مناسب استفاده روزانه و برای پوست های چرب مناسب است. استفاده ی منظم از لایه بردار ها یا همان ژل های پیلینگ باعث جذب موثر کرم ها و محصولات مراقبت پوستی می شوند و تاثیر آن ها را بهبود می بخشند. پس از چند مدت استفاده از ژل لایه بردار و مات کننده نوتروژینا، پوستتان جلوه ای مات و یکدست پیدا می کند و همچنین منافذ باز پوست نیز کوچکتر می شوند.

 ویتامین C موجود در لیمو به روشن شدن رنگ پوست کمک کرده و از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. همچنین باعث می شود پس از استفاده خنکی، تازگی و طراوت را روی پوستتان حس کنید.عصاره ی آلوئه ورا موجود نیز به نرم و مرطوب شدن پوست و کاهش التهاب کمک می کند. اسید سالسیلیک موجود در این محصول نیز پوست را به طور عمقی تمیز می کند. این محصول فاقد هر گونه مواد مضر و پارابن است. 

روش استفاده

ایتدا پوستتان را مرطوب کنید سپیس مقداری از لایه بردار را به صورت دایره ای بر روی پوست ماساز دهید و در اخر با آب ولرم ابکشی نمایید. هفته ایی 1 الی 2 بار قابل استفاده می باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران