ماسک مو لورآل سری Eivive مدل Extraordinairy Oil حجم 300 میل
ماسک مو لورآل سری Eivive مدل Extraordinairy Oil حجم 300 میل

ماسک مو لورآل سری Eivive مدل Extraordinairy Oil حجم 300 میل

Loreal Eivive Extraordinairy Oil Hair Mask 300ml

لورال

|

لورال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند لورال یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است که با شعار مراقبت های شخصی، پایه و بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی لورئال در شهر کلیشی (Clichy) قرار گرفته است. کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است.

ماسک مو لورآل سری Eivive مدل Extraordinairy Oil دارای حجم 300 میل می‌باشد. این ماسک مو مناسب برای افرادی است که دارای موهای خشک هستند و این موضوع آن‌ها را اذیت می‌کند. چرا که خشکی مو می‌تواند وز شدن و موخوره را نیز در پی داشته باشد.

ماسک مو Extraordinairy Oil حاوی عصاره 6 نوع گل خوش عطر می‌باشد که وقتی بر مو های شما می‌نشیند رایحه فوق العاده‌اش شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این محصول به تغذیه مو های خشک شما کمک شایانی می‌کند و پس از مدتی لبخند رضایت را بر روی لبان شما می‌آورد. پس اگر شما هم خواهان مو هایی نرم و لطیف هستید و از موخوره و خشکی مو فراری هستید، سریعاً این محصول را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن شاهد مو هایی درخشان و زیبا باشید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران