ریمل حجم دهنده لورآل مناسب برای مژه مصنوعی مدل Telescopic
ریمل حجم دهنده لورآل مناسب برای مژه مصنوعی مدل Telescopic

ریمل حجم دهنده لورآل مناسب برای مژه مصنوعی مدل Telescopic

Loreal False Lash Telescopic Mascara

لورال

|

لورال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند لورال یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است که با شعار مراقبت های شخصی، پایه و بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی لورئال در شهر کلیشی (Clichy) قرار گرفته است. کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است.

ریمل حجم دهنده لورآل مناسب برای مژه مصنوعی مدل Telescopic به شما کمک می‌کند تا مژه‌های زیبا و طبیعی داشته باشید. این محصول از برند لورال مناسب برای افرادی است که بر روی مژه‌های خود، مژه مصنوعی قرار داده‌اند و به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون چسبیدن مژه‌هایشان به یکدیگر حالت بسیار زیبایی داشته باشد. ریمل تلسکوپی لورآل کاملاً ضد حساسیت بوده و با اطمینان خاطر می‌توانید از این محصول برای زیبایی چشم‌های خود استفاده نمایید.

جهت خرید اینترنتی این ریمل فوق‌العاده نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید، تنها کافیست آن را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب نمایید و به سبد سفارشات خود اضافه نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران