رول ضد تعریق زنانه ببک مدل Blossom حجم 50 میل
رول ضد تعریق زنانه ببک مدل Blossom حجم 50 میل

رول ضد تعریق زنانه ببک مدل Blossom حجم 50 میل

BBK Deo Roll-On Blossom For Women 50ml - Pink

ببک

|

ببک

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

رطوبت حاصل از تعریق زیر بغل، آزاردهنده بوده و باعث ایجاد ظاهر ناخوشایندی می‌شود. از سوی دیگر فعالیت غدد این ناحیه، منجر به ایجاد بوی نامطبوعی می‌شود که در تعاملات اجتماعی، اعتماد به نفس افراد را کاهش می‌دهد. رول ضد تعریق زنانه ببک مدل Blossom، در عین حال که خاصیت ضد تعریق دارد، با داشتن رایحه‌ای مطبوع و ملایم، کمک می‌کند تا در طول روز حس تازگی داشته باشید. این محصول روی لباس هیچ لکه‌ای به‌جا نمی‌گذارد و عاری از پارابن است.

دوش گرفتن با آب ولرم در ابتدای صبح، موجب می‌شود روزتان را با انرژی آغاز کنید و برای اینکه حس خوشایند پاکیزگی تا پایان روز باقی بماند، بهترین پیشنهاد این است که بعد از استحمام، از مام رولان دئودورانت ضد تعریق ببک استفاده کنید. مام رولان گیاهی ببک‌، با دارا بودن بافت سبک و رایحه‌ای ملایم و خنک، به ایجاد حس آرامش و تازگی در تمام طول روز کمک می‌کند.

اگر در حال ورزش کردن باشید یا در حال ارائه گزارش به مدیر خود، یا در مسیر رفت و آمد در مترو یا اتوبوس، یا حتی زمانیکه برای مصاحبه شغلی مراجعه کرده باشید، بهترین راهکار برای داشتن اعتماد به نفس، استفاده از مام رولان ضد تعریق ببک خواهد بود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران