اسپری دو فاز مو آدرا حاوی کراتین حجم 200 میل
اسپری دو فاز مو آدرا حاوی کراتین حجم 200 میل

اسپری دو فاز مو آدرا حاوی کراتین حجم 200 میل

Adra Hydrolized Keratin Hair Mask 200ml

آدرا

|

آدرا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کراتین اصلی ترین عضو سازنده مو می‌باشد. این ماده یک پروتئین حیاتی است که به ساختار داخلی و پوشش بیرونی تارهای مو کمک می‌کند. وقتی از محصول حاوی کراتین استفاده می‌شود، مو در معرض کراتین تازه قرار می‌گیرد و می‌توان انتظار داشت که موها نرم شده و از وز کردن مو هم جلوگیری می‌شود. 

محصولات حاوی کراتین می توانند ذخیره این ماده در موها را افزایش دهند و علاوه بر اینکه برخی آسیب‌ها را از بین می‌برند، از شکننده شدن مو در آینده هم جلوگیری خواهند کرد. مهم تر از همه اینکه کراتین خاصیت کشسانی مو را بالا می‌برد و با افزایش الاستیسیته، موها سالم و جوان‌تر خواهند شد. 

اسپری دو فاز مو آدرا مدل کراتینه، حاوی پروتئین هیدرولیز شده کراتین می‌باشد که این ماده مورد نیاز موها را تامین می‌کند و باعث رطوبت رسانی عمیق به بافت موهای خشک و آسیب دیده می‌شود، بنابراین بعد از یک دوره استفاده از این شامپو می‌بینید که موهایتان به خوبی تقویت و ترمیم شده‌اند و اثری از گره و موخوره هم در موهایتان نخواهد بود. این محصول بعد از استفاده مثل یک لایه محافظ روی تارهای مو قرار می‌گیرد و از آن ها در برابر حرارت سشوار، اتو و سایر دستگاه های حرارتی محافظت می‌کند. همچنین ماسک مو آدرا دارای فیلتر UV هم می‌باشد که از موها در برابر اشعه های مضر آفتاب به خوبی محافظت خواهد کرد. اسپری آدرا بدون اینکه موها را چرب کند درخشندگی بی نظیری به آن ها می‌بخشد، بنابراین افرادی که موهایشان چرب است هم با خیال راحت می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران