کرم آبرسان سوپکس حاوی عصاره آلوئه ورا و زیتون حجم 230 میل
کرم آبرسان سوپکس حاوی عصاره آلوئه ورا و زیتون حجم 230 میل

کرم آبرسان سوپکس حاوی عصاره آلوئه ورا و زیتون حجم 230 میل

Soapex Hydra Plus Cream With Aloevera Extract 230ml

سوپکس

|

سوپکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کرم های مرطوب کننده و آبرسان روند فرسایش پوست را کند می کنند و از پوست در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت می کنند. کرم آبرسان ضمن فراهم کردن رطوبت مورد نیاز پوست، از تبخیر آب سطح پوست جلوگیری نموده و با استفاده مکرر شما پوستی صاف، شاداب، نرم و لطیف خواهید داشت. استفاده از مرطوب کننده ها و آبرسان ها از به وجود آمدن چین و چروک ها پیشگیری می شود و در دراز مدت پوست از ناراحتی هایی مانند اگزما و خارش در امان می ماند.

کرم تخصصی آبرسان سوپکس با تامین آب مورد نیاز پوست و آبرسانی به لایه های پوستی، از ایجاد خشکی و از دست رفتن آب پوست جلوگیری می کند. این کرم را می‌توان برای دست، صورت و بدن استفاده کرد. با استفاده از این کرم، جای نگرانی بابت عدم سازگاری با پوست وجود ندارد، چرا که این محصول مناسب انواع پوست است و به راحتی جذب پوست می گردد.

عصاره آلوئه ورایی که در کرم آبرسان سوپکس وجود دارد، یک عامل ترمیم کننده و مرطوب کننده طبیعی به شمار می رود. این عصاره که سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مختلف است با تاثیرات آنتی اکسیدانی به مبارزه  با رادیکال های آزاد می پردازد. همچنین ویتامین E از دیگر ترکیبات کرم های سوپکس است که یک رطوبت رسان قوی به شمار می آید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران