اسپری دئودورانت 48 ساعته مردانه اکس مدل  Wild Spice حجم 150 میل
اسپری دئودورانت 48 ساعته مردانه اکس مدل  Wild Spice حجم 150 میل

اسپری دئودورانت 48 ساعته مردانه اکس مدل Wild Spice حجم 150 میل

Axe Deo Wild Spice Spray 48h For Men 150ml

اکس

|

اکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

اسپری مردانه Wild Spice اکس 150 میل به دلیل ماندگاری بالایی که دارد از جمله دئودورانت های خوشبو کننده بدن مناسب آقایان شناخته شده است. این اسپری با افراد مختلفی سازگاری داشته و هیچ گونه حساسیتی برای بدن ایجاد نمی کند . (مگر در صورت وجود مشکلات تنفسی در افراد) بنابراین توصیه می شود که بانوان و علی الخصوص بانوان ورزشکار و افرادی که به سلامت و بهداشت خود اهمیت زیادی می دهند حتما از مزایای این محصول بهره مند گردند.

ویژگی های اسپری مردانه Wild Spice اکس دارای اسپری فلزی است که به راحتی در ماشین یا کیف شما جا می شود. رایحه این اسپری تند و نسبتا تلخ می باشد. در ترکیبات این اسپری از الکل استفاده شده است.

شیوه استفاده از دئودورانت و یا اسپری مردانه Wild Spice اکس 150 میل اسپری را کمی تکان داده، در فاصله ی 15 سانتی متری از مکان مورد نظر در بدن خود قرار دهید و سپس بخش مربوط به افشانه آن را فشار دهید. بهتر است پس از هر بار استحکام از این اسپری استفاده شود، این به دلیل آن است که این اسپری دارای خاصیت ضد تعریق بدن است و با هر بار استحمام که تمام آلودگی ها از سطح پوست خارج شده است، استفاده از این اسپری سبب کاهش میزان تعریق پوست می شود و از میزان بوی نا مطبوع آن می کاهد. همچنین اگر این اسپری مردانه به پوست آلوده به عرق زده شود، میزان بوی نا مطبوع آن را افزایش می دهد. از استفاده این اسپری در نقاطی که زخم و خراش وجود دارد پرهیز کنید و همچنین بهتر است که آقایانی که از مشکلات تنفسی رنج می برند، این اسپری را به صورت غیر مستقیم استفاده نمایند. ماندگاری این اسپری مردانه به مدت 48 ساعت است که به نسبت بالا می باشد، به همین دلیل استفاده ی نرمال از آن به صورت روزانه یک مرتبه است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران