اسپری ضد تعریق مردانه فا مدل Invisible Power حجم 150 میل
اسپری ضد تعریق مردانه فا مدل Invisible Power حجم 150 میل

اسپری ضد تعریق مردانه فا مدل Invisible Power حجم 150 میل

Fa Men Invisible Power Anti-Perspirant Spray For Men 150ml

فا

|

فا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

فا یک برند بین المللی، تحت نظارت کمپانی آلمانی هنکل، برای تولید محصولات مراقبت شخصی است. محصولات فا شامل لوسیون ها، کرم ها و ژل های مراقبت از پوست و همچنین ژل های دوش، صابون ها و دئودورانت ها است. محصولات نوآورانه مراقبت از بدن آن، احساس خارق العاده ای به شما می دهد و با عطر و بویی الهام بخش، تجربه‌ای زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد. فا یکی از شناخته شده ترین مارک ها در دنیای مراقبت از بدن و پیشرو در بازار اروپا است. محصولات آن را می توان در سراسر جهان ، در مناطقی مانند اروپا، خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه یافت.

فا تا به امروز توانسته بواسطه‌ی بررسی‌های بدون وقفه‌ی خود در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولاتی با فن‌آوری‌های نوین، طراوت بخش و نوآورانه، مخاطبان خود را سرشار از حس تازگی کند. با این محصول می‌توانید طراوت و عطرهای فوق العاده طولانی مدت را تجربه کنید و بسته به نیاز خود، برای هر روز خود بر روی طراوت و محافظت قابل اعتماد آن حساب کنید! 

اسپری ضد تعریق مردانه فا مدل Invisible Power حجم 150 میل، مناسب برای آقایان بوده و علاوه بر ایجاد بوی خوشایند، اثر ضد تعریقی خود را تا ۷۲ ساعت حفظ می‌کند علاوه بر آن لک زرد، روغنی و سفیدی بر روی لباس ایجاد نمی‌کند. این محصول انتخابی مناسب برای ورزشکاران خواهد بود.

جهت خرید اینترنتی محصولات برند فا، ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید، از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو سفارش دهید و محصول اورجینال را هر کجا که تمایل دارید، تحویل بگیرید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران