باکس ویژه کودک ژوت (کرم سوختگی + لوسیون کودک + یک حوله)
باکس ویژه کودک ژوت (کرم سوختگی + لوسیون کودک + یک حوله)

باکس ویژه کودک ژوت (کرم سوختگی + لوسیون کودک + یک حوله)

Jute Baby Box (Baby Nappy Cream + Baby & Kids Lotion + Gift)

ژوت

|

ژوت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

باکس ویژه کودک ژوت که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شامل یک عدد کرم سوختگی با حجم 70 میل و یک لوسیون کودک با حجم 70 میل و یک حوله می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر هرکدام از محتویات این پک می پردازیم؛

کرم سوختگی کودکان

کرم سوختگی کودک ژوت با داشتن روغن بادام شیرین سرشار از ویتامینE (آنتی اکسیدان) است که خواص ضد التهاب قوی دارد و با تقویت سیستم ایمنی بدن سبب بهبود زخمها وترمیم سوختگی سطحی میشود. وجود روغن کالندولا ( گل همیشه بهار) در درمان ادرار سوختگی کاهش خشکی پوست، اگزماو گزیدگی حشرات موثر میباشد که آرامش و لطافت را به پوست کودک بازمیگرداند. دکسـپانتـنول موجود در این محصول باعث تسکین خارش و کمک به ترمیم(التهابات پوستی، زخمهای سطحی ،راش پوشک، پوسته پوسته شدن پوست) میشود.
همچنین شی باتر برای رفع تورم و قرمزی پوست موثراست و دارای خواص ضد قارچی و آنتی باکتریال میباشد. این ماده میتواند منجربه بهبود گردش خون و بازسازی سلولی شود.

لوسیون کودکان

لوسیون مرطوب کننده کودک ژوت با داشتن روغن زیتون و آلوئه ورا پوست کودک دلبند شما را عمیقا آبرسانی می کند. همچنین به علت وجود روغن آووکادو که سرشار از آنتی اکسیدان است، پوست را لطیف و ابریشمی کرده و به التیام پوست خشک و حساس کمک می کند. این محصول در عین سبکی و جذب سریع از چرب شدن پوست جلوگیری کرده و با دارا بودن آلوئه ورا از بروز حساسیت ، التهاب و واکنشهای آلرژیک پیشگیری می کند. روغن جوانه گندم به علت دارا بودن امگا 3 و امگا 6 و برخورداری از ویتامین A , D سرشار از پروتئین و لستین است، که التهاب را کنترل کرده و پوست را از شرایطی مانند اگزما نجات می دهد. ترکیبات موثر در این محصول خشکی و خارش پوست را التیام بخشیده و پوست را مرطوب نگه می دارد.

یک حوله 30*60 هدیه

باکس کودک ژوت با بسته بندی جذاب انتخابی بسیار مناسب برای هدیه و  یا استفاده ی کودک است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران