شامپو ترمیم کننده پنتن مدل Long Hair Solutions حجم 150میل
شامپو ترمیم کننده پنتن مدل Long Hair Solutions حجم 150میل

شامپو ترمیم کننده پنتن مدل Long Hair Solutions حجم 150میل

Pantene Long Hair Solutions Total Damage Care Shampoo 150 ml

پنتن

|

پنتن

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شامپو ترمیم کننده پنتن مدل LONG HAIR SOLUTIONS حجم 150میل 10 علامت قابل مشاهده آسیب مو را از بین می برد. فرمول Pro-Vitamin آن مخلوط شده با اسانس روغن برنج ژاپنی آنتی اکسیدان ها و چربی ها، نیاز های موهای بلند شما را بر طرف کرده و از ایجاد موخوره در انتهای مو ها جلوگیری می کند. این محصول پنتن مناسب برای موهای آسیب دیده است. بافت مغذی آن موهایی سالم و بدون آسیب را به شما هدیه می دهد.

این شامپو پیشرفت آسیب مو را کاهشمی دهد. عطر و بوی عالی آن در طول روز ماندگار است همچنین سرشار از TOCOTRIENOL، یک ویتامین E فوق العاده است که تا 50 برابر اثر ضد تخریب دارد.

حواص روغن برنج ژاپنی موجود در شامپو ترمیم کننده پنتن مدل LONG HAIR SOLUTIONS:

روغن برنج ژاپنی سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین B ، ویتامین E، اسیدهای چرب امگا، اسکوالین و کوآنزیم Q10 است. استفاده از روغن برنج ژاپنی عمیقا در فرهنگ ژاپنی نهفته است. حتی قرن ها پیش، از روغن برنج ژاپنی برای شستن موهای خود استفاده می کردند. برای آنها مهم بود که موهای خود را بلند و سالم نگه دارند تا بتوانند آن را به مدل های موی زیبا و مجلل آن زمان تبدیل کنند. ژاپنی ها از مغذی بودن و مزایای ضد پیری  برنج، برای دستیابی و حفظ موهای سالم و بلند آگاهی داشتند. آنها همچنین از روغن برنج ژاپنی برای شستن صورت خود استفاده می کردند و حتی از آب باقی مانده از شستن برنج برای حمام خود استفاده می کردند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران