فیس واش و ماسک لایه بردار زغالی ژینووا حجم 200 میل
فیس واش و ماسک لایه بردار زغالی ژینووا حجم 200 میل

فیس واش و ماسک لایه بردار زغالی ژینووا حجم 200 میل

Xinova Black-Clay Face wash For All Skin Type 200ml

ژینووا

|

ژینووا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

فیس واش و لایه بردار زغالی ژینووا حجم 200 میل، یک محصول منحصر به فرد برای خانم ها و آقایانی است که به پاک کنندگی عمیق پوست خود اهمیت داده و به دنبال روشی برای رفع ظاهر پوست پرتقالی خود هستند.

برند ژینووا فیس واش و فیس ماسک زغالی خود را با عملکرد دو گانه پاکنندگی و ماسک لایه بردار تولید کرده است. این محصول سبب جذب ناخالصی ها و کاهش قطر منافذ پوست (بهبود ظاهر پوست پرتقالی) می شود. از طرفی چون حاوی زغال فعال و سه مدل خاک رس به منظور لایه برداری پوست می باشد، در نتیجه موجب شادابی و شفافیت پوست نیز می گردد.

در واقع زغال از مدت ها قبل به عنوان عامل حذف بو و طعم به کار رفته و به عنوان یک جاذب قوی استفاده شده است. از طرفی زغال فعال یک ماده ی معدنی است که در زمینه ی پزشکی و زیبایی کاربرد های فراوانی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این ماده، سم زدایی (Detox) است.

زغال اکتیو چربی ها و آلودگی های روی سطح پوست را به صورت عمیق تمیز کرده و به صورت موثری سبب جذب ناخالصی‌­ها و سبوم اضافه پوست می شود. خاصیت دیگر آن روشن کنندگی پوست است که با استفاده مرتب این محصول پس از مدتی به وضوح شاهد روشن تر شدن پوست صورت خود خواهید شد. همچنین به عنوان یک سم زدای قدرتمند عمل می کند و از تجمع آلودگی ها، سموم و چربی های روی پوست و به وجود آمدن انواع جوش و آکنه جلوگیری کرده و سبب کاهش و از بین رفتن جوش های سر سیاه روی پوست می شود.

این محصول مناسب برای پوست چرب بوده و بدون ایجاد خشکی و آسیب به پوست، سبب کاهش چربی و درمان آکنه می شود. این فیس واش و فیس ماسک به دلیل وجود عصاره­‌ی هسته‌­ی انار آنتی باکتریال و ضدالتهاب است.

آلفا و بتا هیدروکسی­اسید(سالیسیلیک اسید و لاکتیک اسید) موجود در این محصول سلول‌­های مرده موجود روی سطح پوست که باعث انسداد منافذ و ایجاد جوش و آکنه می‌­شوند را جدا کرده و از بین می‌­برند. همچنین عصاره نعناع فلفلی و روغن اکالیپتوس موجود در فورمولاسیون این محصول،طراوت، تازگی و خنکی را به پوست شما هدیه می‌­دهند. اسید سالیسیلیک موجود در این محصول یک عنصر فعال آنتی باکتریال است که با پاک کردن عمیق منافذ و تنظیم چربی پوست به از بین بردن نا خالصی ها و جوش ها کمک می کند.

مزایای این محصول به صورت ذیل می باشد؛

  • از بین بردن ظاهر پوست پرتقالی با کاهش قطر منافذ پوست
  • روشن کنندگی و شفاف شدن پوست
  • پاک کنندگی عمیق پوست
  • جذب ناخالصی ها و سبوم اضافی پوست
  • جلو گیری از تجمع آلودگی ها، سموم و چربی های روی سطح پوست
  • کاهش و سپس از بین بردن جوش های سرسیاه
  • آنتی باکتریال و ضد التهاب

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران