تونیک پاک کننده آرایش فلورمار مناسب پوست های خشک و حساس حجم 200 میل
تونیک پاک کننده آرایش فلورمار مناسب پوست های خشک و حساس حجم 200 میل

تونیک پاک کننده آرایش فلورمار مناسب پوست های خشک و حساس حجم 200 میل

Flormar Cleansing Tonic Skin Geometry Soothing & Calming Pink 200ml

فلورمار

|

فلورمار

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

محصولات آرایشی فلومار در کشور ترکیه ساخته و از این کشور توسط شرکت آرتا برند در ایران پخش می‌شود. رژ لب ، لوازم آرایشی، پودر فیکساتور و ... از محصولات فلومار است که در کشور ایران خواهان بسیاری دارد. این برند دارای تاییدیه کیفیت از سازمان‌های معتبر جهانی از جمله سازمان غذا و داروی آمریکا و موسسه کنترل کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی سوئیس می‌باشد و در لبه تکنولوژی دنیا حرکت می‌کند. محصولات فلومار آنقدر با کیفیت است که به سراسر دنیا از جمله کشور ما نیز صادر میشود. مواد اولیه این محصولات معمولا تولید دو کشور آمریکا و سوئیس می‌باشد.

تونیک پاک کننده صورت فلورمار مناسب پوست های خشک و حساس می‌باشد. این پاک کننده صورت سلول های مرده پوست را از بین می‌برد و پوستی درخشان و صاف را برای شما به ارمغان می‌آورد. تونیک فلورمار قادر است علاوه بر آنکه پوست لطیف را لطیف نماید،

این محصول Ph پوستتان را نیز تنظیم می کند و آرامش را به پوست شما هدیه دهد. این محصول همچنین دارای خواصی است که به شما امکان می‌دهد آکنه و لکه‌های صورت را برطرف کرده و همچنین پوست خسته را صاف کند. چنانچه از خشکی پوست خود خسته شده‌اید و نیاز به رطوبت بیشتر برای شادبی پوست خود دارید، همین حالا این محصول را سفارش دهید تا از شر تمام مشکلات پوستی خود رها شوید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران