دستمال مرطوب فاقد اسانس کودک نینو بسته 70 عددی
دستمال مرطوب فاقد اسانس کودک نینو بسته 70 عددی

دستمال مرطوب فاقد اسانس کودک نینو بسته 70 عددی

Nino Cleanser Baby Wipes 70pcs

نینو

|

نینو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شرکت سیلانه سبز یکی از بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی در خاورمیانه است. محصولات شرکت سیلانه سبز با کیفیت مرغوبی که دارد توانسته است از طریق واردات، صادرات و تولید بر رشد اقتصادی ایران تأثیر بسزایی دارد. یکی از تولیدات این شرکت محصولات بسیار عالی و پرطرفدار نینو است که توانسته با در مدت کوتاهی نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جذب نماید.
لطافت پوست کودک یکی از دغدغه‌های مهم همه پدر و مادرها می‌باشد. همین مسئله باعث می‌شود تا کیفیت محصولات بهداشتی کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. دستمال مرطوب فاقد اسانس کودک نینو فاقد اسانس می‌باشد.
این دستمال مرطوب بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب برای کودکان شما می‌باشد. این محصول خاطر شما را در مواقع حساس از جمله دسترسی نداشتن به آب آسوده می‌سازد از این روی حجم مناسب آن این امکان را فراهم می‌آورد که در هر لحظه و هر مکانی آن را همراه با خود داشته باشید. 

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب فاقد اسانس کودک نینو نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران