دستمال مرطوب پاک کننده نینو حاوی چای سبز بسته 40 عددی
دستمال مرطوب پاک کننده نینو حاوی چای سبز بسته 40 عددی

دستمال مرطوب پاک کننده نینو حاوی چای سبز بسته 40 عددی

Nino Green Tea Clean MakeUp Remover 40pcs

نینو

|

نینو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

‌خرید دستمال مرطوب پاک کننده نینو حاوی چای سبز بسته 40 عددی

شرکت سیلانه سبز یکی از بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی در خاورمیانه است. محصولات شرکت سیلانه سبز با کیفیت مرغوبی که دارد توانسته است از طریق واردات، صادرات و تولید بر رشد اقتصادی ایران تأثیر بسزایی دارد. یکی از تولیدات این شرکت محصولات بسیار عالی و پرطرفدار نینو است که توانسته با در مدت کوتاهی نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جذب نماید.

گاهی با انتخاب یک پاک کننده آرایش مناسب می‌توانیم زیبایی و سلامتی را به پوست خودمان هدیه دهیم. دستمال مرطوب پاک کننده کمر باریک نینو مدل Green Tea می‌تواند بهترین انتخاب شما برای مراقبت از پوست صورتتان باشد.
دستمال‌های مرطوب قوطی مدل کمر باریک نینو با داشتن عصاره‌های مفیدی مثل آلوئه‌ورا، بابونه، خیار و لیمو کمک زیادی به پاک‌سازی، جوان‌سازی، حفظ رطوبت، شفاف‌سازی و افزایش لطافت پوست می‌کند. این دستمال مرطوب استوانه‌ای چای سبز با دستمال‌های سایز بزرگ پاک کننده بسیار بی‌نظیری برای از بین بردن آرایش شما عزیزان می‌باشد.

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش نینو نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران