پالت سایه چشم لورآل مدل Ombree
پالت سایه چشم لورآل مدل Ombree
پالت سایه چشم لورآل مدل Ombree
پالت سایه چشم لورآل مدل Ombree

پالت سایه چشم لورآل مدل Ombree

Loreal Colour Riche La Palette Ombre

لورال

|

لورال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند لورال یکی از معروفترین برندهای لوازم آرایشی است که با شعار مراقبت های شخصی، پایه و بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی لورئال در شهر کلیشی (Clichy) قرار گرفته است. کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، به طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است.

پالت سایه چشم لورال با دارا بودن 10 رنگ متفاوت و هارمونیک در یک قاب امکان ایجاد سایه‌ای بی نظیر بر پشت چشمان شما را دارد. بافت این سایه چشم ابریشمی و نرم است و به راحتی بر روی پلک شما می‌نشیند و ظاهری زیبا به آرایشتان میبخشد.

شما از رنگ‌های روشن و خنثی این پالت چشم عالی می‌توانید به عنوان رنگ پایه استفاده نمایید و از رنگ‌های بسیار ملایم و روشن می‌توانید به عنوان قاب ابرو و جلوه‌ای برای زیر ابرو، پشت پلک و حتی اطراف چشم استفاده نمایید. از دیگر رنگ‌های پالت لورال که دارای تناژ پر رنگ‌تر و گرم‌تر هستند هم برای زیرچشمان خود می‌توانید استفاده کنید.

جهت مشاهده و خرید دیگر محصولات لورال کلیک نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران