ماسک مو ویتامول با آبکشی حاوی ماکادمیا حجم 500 میل

Vitamol Macadamia Inside Hair Mask 500 ml

ویتامول

|

ویتامول

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ماسک مو ویتامول با آبکشی حاوی ماکادمیا حجم 500 میل، مناسب برای استفاده داخل حمام بوده و نیاز به آبکشی دارد. این محصول تامین و حفظ رطوبت بافت مو را بر عهده داشته و با ترمیم و آبرسانی موهای خشک و آسیب دیده به احیاء و تقویت مو میپردازد. عصاره گیاه ماکادمیا به کار رفته در این ماسک مو یکی از قویترین ترمیم کننده هاست که پالمیتولئیک اسید موجود در آن باعث آبرسانی به پوست سر و مو ها شده و با تقویت فولیکول ها به افزایش رشد مو کمک می کند.

ماکادمیا حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها، فلاونوئید ها، ویتامین A، تیامین، ویتامین B6، فولات، آهن، منگنز، مس، منیزیم، فسفر، اسید های چرب امگا 6 و امگا 9، پروتئین و فیبر می باشد و با نفوذ در ساقه مو، اسیدهای چرب خود را به فولیکول های مو وارد کرده  و باعث می شود موهایی قوی تر و سلامت تر داشته باشید. ماسک مو ویتامول به دلیل داشتن روغن ماکادمیا، حاوی آنتی اکسیدان است که موها را تقویت کرده و از آنها در برابرآسیب های محیطی مانند آلودگی هوا محافظت می کند.

علاوه بر این، این ماسک مو خاصیت نرم کنندگی دارد و استفاده مداوم از آن به شما در داشتن موهایی نرم و خوش‌حالت کمک خواهد کرد. این محصول شانه کردن را برای کسانی که موهای فر، مجعد و یا آسیب دیده دارند بسیار آسان‌ کرده و طراوت و شادابی را به موهای شما بازمی‌گرداند

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران