شامپو تقویتی و ضد ریزش سینوا حجم 200 میل
شامپو تقویتی و ضد ریزش سینوا حجم 200 میل

شامپو تقویتی و ضد ریزش سینوا حجم 200 میل

Sinova Sans Hair Loss Shampoo 200ml

سینوا

|

سینوا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شامپو تقویتی و ضد ریزش سینوا حجم 200میل، با بهره گیری از جدیدترین متد طراحی فرمولاسیون، مناسب برای انواع موها و در جهت کنترل و درمان ریزش مو طراحی و تولید شده است. با توجه به مواد بکار رفته در این محصول و انجام تست های گوناگون در زمان پیش تولید اثرات بالینی آن مشخص و ثبت شده است.

این شامپو به سفارش واحد تحقیق و توسعه دکتر روشن در کارخانه آرایشی بهداشتی مهلران-بروجرد با بهره گیری از دستاوردهای روز دنیا و فرمولاسیونی سوییسی جهت تولید یک محصول مراقبتی و ضد ریزش مو ساخته شده است.

اگر از محصولات دارای ماینوکسیدیل استفاده می‌کنید، لازم است یک ماه پیش از شروع شامپو سینوا مصرف آن را قطع کرده و موهای خود را با یک شامپو بچه ساده شستشو دهید و بعد از آن از شامپو تقویتی و ضد ریزش سینوا استفاده کنید. برای مشاهده اثر درمانی ضد ریزش این شامپو، ۶ ماه به صورت مداوم مصرف آن را ادامه دهید. پیشنهاد می‌شود برای اثر گذاری بهتر از تنیک ضد ریزش مو سینوا همزمان استفاده فرمائید.

شامپو تقویتی و ضد ریزش سینوا حجم 200میل، علاوه بر کنترل ریزش مو، چربی پوست سر را تنظیم کرده و با افزایش جریان خون مویرگی، گردش خون در پوست سر را بهبود بخشیده و باعث رشد مجدد مو می‌شود. با استفاده از این شامپو تقویتی، موهایی پرپشت، درخشان و لطیف در انتظار شما خواهد بود. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران