ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Saga حجم 100 میل
ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Saga حجم 100 میل

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Saga حجم 100 میل

Emper Saga Eau De Parfum For Women 100ml

امپر

|

امپر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

امپر یک برند اماراتی است که البته در کشور فرانسه فعالیت نموده و به عنوان یکی از شرکت‌های تازه کار و جدید در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می‌شود. این برند علاوه بر تولید انواع لوازم آرایش، به طور ویژه‌ای بر روی تولید عطر و ادکلن ارزان قیمت نیز متمرکز شده است. تنوع بالا، مرغوب بودن و همچنین قیمت بسیار مناسب نسبت به برندهای معتبر و قدیمی بازار باعث شده تا این برند و محصولاتش با استقبال مناسبی از سوی مصرف کنندگان مواجه شود.

کمپانی اماراتی امپر با ساخت ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Saga تصویری خاص در ذهن مخاطبان خود ایجاد می‌کند. این عطر فوق العاده دارای بویی بسیار شیک است که شما می‌توانید از آن در مهمانی ها و مجالسی که می‌خواهید خاص باشید استفاده نمایید.

ادو پرفیوم زنانه امپر Saga که دارای طبع شیرین و ملایم است و با رایحه‌ میوه‌های ترش شروع می‌شود که این میوه‌ها شامل ترنج و سرخالو می‌باشد. بعد از گذشت چند دقیقه رایحه ملایم و گلی به مشامتان می‌رسد که شما را به وجد می‌آورد این رایحه شامل گل رز، گل یاس و چوب صندل است. در آخر با بوی دوست داشتنی و بسیار خاص وانیل که کمتر کسی پیدا می‌شود که این رایحه را نپسندد، تمام می‌شود. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران