پودر موبر تیزبر حاوی پودر گیاهی آلوئه ورا بسته چهار عددی
پودر موبر تیزبر حاوی پودر گیاهی آلوئه ورا بسته چهار عددی

پودر موبر تیزبر حاوی پودر گیاهی آلوئه ورا بسته چهار عددی

Tizbar Hair Removal Powder With Aloevera Extract 4pcs

تیزبر کمرد

|

تیزبر کمرد

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

تیزبر، بر پایه مواد موبر  ( واجبی ) بصورت کاملا بهداشتی ساخته شده و با بسته بندی ساده و بدون اسانس تولید و عرضه می شود. ماده موثره آن سولفید استرانسیوم می باشد که طبیعتا در زمان استفاده بوی آن متساعد می گردد ولی با توجه به نظر خوب مشتریان قدیمی تیزبر کمرد به همین شکل ارائه می شود.

از فواید پودر موبر خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی است و باعث می شود موهای کل اعضای بدن با آن رفع گردد. فواید پودر موبر و نوره به علت وجود آرسنیک در آن است که متأسفانه امروزه این ماده در کارخانجات از آن جدا شده و به خارج از کشور صادر میشود . همین ماده در خارج کشور به صورت شیمیایی جهت تهیه داروی ضد سرطان با نام آرسنیک تری اکـساید استفاده شده و دوباره ما آنرا به کشور با هزینه زیادی وارد می کنیم.
یکی دیگر از فواید پودر موبر رفع موهای زاید و کم شدن موهای بدن است . از دیگر خواص آن میتوان به خاصیت لایه برداری وسفید کنندگی پوست اشاره کرد.

پودر موبر تیزبر حاوی عصاره آلوئه ورا ، با توجه به خواص بسیار گیاه آلوئه ورا برای پوست، ایجاد نرمی پوست، لطافت و طراوت بیشتر کرده است. علاوه بر این، این پودر دارای اثربخشی بیشتر بوده و از بوی متداول پودر موبر نیز کاسته شود. این محصول در کمتر از 6 دقیقه می تواند شما را از شر موهای زائد خلاص نماید. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران