پودر موبر تیزبر مدل F07 وزن 160 گرمی
پودر موبر تیزبر مدل F07 وزن 160 گرمی

پودر موبر تیزبر مدل F07 وزن 160 گرمی

Tizbar Hair Remover Powder 160gr

تیزبر کمرد

|

تیزبر کمرد

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پودر موبر تیزبر یک محصول برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد و علاوه بر این ویژگی، به دلیل داشتن آرسنیک ضد سرطلان نیز می باشد. این محصول سطح پوست شما را تمیز، نرم، لایه برداری و ضدعفونی می کند و بعد از از بین بردن موهای زائد موجب روشن و براق شدن پوست شما نیز می شود. همچنین این موبر سنتی از بیماری ھا پوستی جلوگیری می نماید و قارچ های پوستی را نیز از بین می برد. بعد از مدتی استفاده از این محصول شما متوجه کاهش رشد موهای زائد بدن خواهید شد. برای استفاده از این محصول باید پوستتان خشک باشد و پیشنهاد می شود پودر موبر را با مقداری آب مخلوط کرده و بهتر است برای خمیر کردن این پودر از آب نسبتا داغ استفاده شود. آرام آرام به پودرتان آب اضافه کنید تا خمیری نسبتا غلیظ ایجاد شود. این پودر را به مدت 5 الی 10 دقیقه روی پوست خود بگذارید و بعد آن را آبکشی نمایید.

تیزبر ساده، بر پایه مواد موبر  ( واجبی ) بصورت کاملا بهداشتی ساخته شده و با بسته بندی ساده و بدون اسانس تولید و عرضه می شود. ماده موثره آن سولفید استرانسیوم می باشد که طبیعتا در زمان استفاده بوی آن متساعد می گردد ولی با توجه به نظر خوب مشتریان قدیمی تیزبر کمرد به همین شکل ارائه می شود.

از فواید پودر موبر خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی است و باعث می شود موهای کل اعضای بدن با آن رفع گردد. فواید پودر موبر و نوره به علت وجود آرسنیک در آن است که متأسفانه امروزه این ماده در کارخانجات از آن جدا شده و به خارج از کشور صادر میشود. همین ماده در خارج کشور به صورت شیمیایی جهت تهیه داروی ضد سرطان با نام آرسنیک تری اکـساید استفاده شده و دوباره ما آنرا به کشور با هزینه زیادی وارد می کنیم. 
یکی دیگر از فواید پودر موبر رفع موهای زاید و کم شدن موهای بدن است. از دیگر خواص آن میتوان به خاصیت لایه برداری وسفید کنندگی پوست اشاره کرد

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران