ماسک مو الوکسین حاوی کراتین و کلاژن حجم 400 میل
ماسک مو الوکسین حاوی کراتین و کلاژن حجم 400 میل

ماسک مو الوکسین حاوی کراتین و کلاژن حجم 400 میل

Eloxin Keratin Revival Hair Mask 400ml

الوکسین

|

الوکسین

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

مو هم از ساختارهای زنده بدن به شمار می‌آید که باید مورد حفاظت و مراقبت قرار گیرد. عواملی همچون نور آفتاب، افزایش سن، استفاده از حالت دهنده‌های مو، رنگ کردن‌های مکرر، همگی در دراز مدت باعث آسیب رسیدن به ساقه موها شده و حالت کدر و ناخوشایندی را به موهای شما می‌بخشند. اگر موی خشکی دارید یا موهای شما آسیب دیده و یا نیاز است که موهای خود را تقویت کنید، ماسک مو می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکلات گفته شده بسیار کمک نماید.

یکی از محصولات پرطرفدار الوکسین می‌توان به ماسک موهای با کیفیت آن اشاره نماییم. ماسک مو الوکسین حاوی کراتین و کلاژن می‌باشد که با تقویت ریشه مو و ترمیم تارهای موی شما از ریزش آزار دهنده موهایتان جلوگیری می‌نماید. این ماسک مو جلوه‌ای بسیار درخشنده و نرمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کلاژن موجود در این ماسک مو قادر است خاصیت کشسانی و رطوبت موها را کنترل نماید و با ایجاد لایه‌ای نازک بر روی ساقه موهایتان باعث تغذیه فولیکول‌ها میگردد تا مو بسیار نرم و ابریشمی شود. همچنین در کنار کراتین و کلاژن از عصاره آلوئه‌ورا جهت ترمیم و جلوگیری از موخوره در ماسک مو الوکسین استفاده شده است.

برند آلوکسین

برند الوکسین، دارای سری محصولاتی با فرمولاسیون آلمانی است که با بهترین کیفیت، محصولات خود را به سایر نقاط جهان صادر می‌کند. این برند بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و توانسته نظر تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان را در سراسر جهان به خود جذب نماید. این برند محصولات خود را با هدف مراقبت از مو و حفظ سلامت موهای شما به بازار عرضه داشته است و از این روی در ترکیبات تمامی محصولات خود از کمترین مقدار ممکن آمونیاک استفاده نموده است. 

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران