ماسک مو 10 کاره الوکسین مناسب موهای آسیب دیده حجم 750 میل
ماسک مو 10 کاره الوکسین مناسب موهای آسیب دیده حجم 750 میل

ماسک مو 10 کاره الوکسین مناسب موهای آسیب دیده حجم 750 میل

Eloxin Super 10 Hair Mask For Damage Hair 750ml

الوکسین

|

الوکسین

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

مو هم از ساختارهای زنده بدن به شمار می‌آید که باید مورد حفاظت و مراقبت قرار گیرد. عواملی همچون نور آفتاب، افزایش سن، استفاده از حالت دهنده‌های مو، رنگ کردن‌های مکرر، همگی در دراز مدت باعث آسیب رسیدن به ساقه موها شده و حالت کدر و ناخوشایندی را به موهای شما می‌بخشند. اگر موی خشکی دارید یا موهای شما آسیب دیده و یا نیاز است که موهای خود را تقویت کنید، ماسک مو می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکلات گفته شده بسیار کمک نماید.
ماسک مو 10 کاره الوکسین حاوی ویتامین B5 می‌باشد که برای ایجاد درخشندگی بر روی تارهای مو و جلوگیری از الکتریسیته ساکن بسیار موثر می‌باشد. ماسک مو الوکسین با تکیه بر مواد طبیعی، نرمی و درخشندگی متفاوتی را بر موهای شما ایجاد می‌نماید. این محصول با داشتن روغن آرگان، جوجوبا و ماکادامیا قادر است موهای آسیب دیده را بازسازی کند و در برابر عوامل خارجی چون آلودگی و... از موهایتان محافظت نماید؛ از این روی از خشکی مو و موخوره به خوبی جلوگیری می‌کند. ماسک مو 10 کاره الوکسین از خارش پوست سر و شوره نیز پیشگیری می‌کند. این ماسک یک مجموعه‌ای کامل از مواد مفید مورد نیاز برای مو می‌باشد و شما با استفاده از آن کمال لذت را از موهای خود خواهید برد.

برند آلوکسین

برند الوکسین، دارای سری محصولاتی با فرمولاسیون آلمانی است که با بهترین کیفیت، محصولات خود را به سایر نقاط جهان صادر می‌کند. این برند بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و توانسته نظر تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان را در سراسر جهان به خود جذب نماید. این برند محصولات خود را با هدف مراقبت از مو و حفظ سلامت موهای شما به بازار عرضه داشته است و از این روی در ترکیبات تمامی محصولات خود از کمترین مقدار ممکن آمونیاک استفاده نموده است. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران