ماسک مو الوکسین مناسب موهای آسیب دیده حجم 750 میل
ماسک مو الوکسین مناسب موهای آسیب دیده حجم 750 میل

ماسک مو الوکسین مناسب موهای آسیب دیده حجم 750 میل

Eloxin Damage Revival Hair Mask 750 ml

الوکسین

|

الوکسین

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

مو هم از ساختارهای زنده بدن به شمار می‌آید که باید مورد حفاظت و مراقبت قرار گیرد. عواملی همچون نور آفتاب، افزایش سن، استفاده از حالت دهنده‌های مو، رنگ کردن‌های مکرر، همگی در دراز مدت باعث آسیب رسیدن به ساقه موها شده و حالت کدر و ناخوشایندی را به موهای شما می‌بخشند. اگر موی خشکی دارید یا موهای شما آسیب دیده و یا نیاز است که موهای خود را تقویت کنید، ماسک مو می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکلات گفته شده بسیار کمک نماید.

یکی از محصولات پرطرفدار الوکسین می‌توان به ماسک موهای با کیفیت آن اشاره نماییم. ماسک مو الوکسین مناسب موهای آسیب دیده حاوی ویتامین E است که این ماسک مو مناسب موهای آسیب دیده می‌باشد. این ماسک مو احیا کننده و نرم کننده قوی موهای شما می‌باشد که با داشتن کلاژن موجود در خود کم آبی مو را به طور کامل از ریشه تا ساقه مو از بین می‌برد و موهایی شاداب و درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برند الوکسین

برند الوکسین، دارای سری محصولاتی با فرمولاسیون آلمانی است که با بهترین کیفیت، محصولات خود را به سایر نقاط جهان صادر می‌کند. این برند بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و توانسته نظر تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان را در سراسر جهان به خود جذب نماید. این برند محصولات خود را با هدف مراقبت از مو و حفظ سلامت موهای شما به بازار عرضه داشته است و از این روی در ترکیبات تمامی محصولات خود از کمترین مقدار ممکن آمونیاک استفاده نموده است. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران