ماسک شب اوریفلیم سری نوایج مدل Skin Recharge حجم 50 میل - شماره 33490
ماسک شب اوریفلیم سری نوایج مدل Skin Recharge حجم 50 میل - شماره 33490

ماسک شب اوریفلیم سری نوایج مدل Skin Recharge حجم 50 میل - شماره 33490

Orifalme Intense Skin Recharge Overnight Mask 50 Ml

اوریفلیم

|

اوریفلیم

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

همانطور که می دانید، برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در اروپاست که در دنیا طرفداران خاصی به خود اختصاص داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، ارگانیک بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین این شرکت، برای آزمایش محصولات خود بجای استفاده از حیوانات، از روش ها و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که با این کار توانسته، طرفداران زیادی، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند، را چند برابر کند. هر از گاهی سختی های زندگی پوست شما را کدر، کم آب و خسته می کند. ماسک شب اوریفلیم سری نوایج مدل Skin Recharge حجم 50 میل باعث تغذیه و آبرسانی عمیق پوست می شود ، علائم خستگی را ریشه کن می کند و باعث می شود تا صبح کاملاً استراحت کرده و با نشاط دوباره درخشان باشد.

روغن اینکا اینچی: غنی از مواد مغذی از میوه ها و دانه های گیاه، این گیاه بومی مناطق گرمسیری آمریکای جنوبی است  و پوست را در طول شب تغذیه می کند.

کره کاپواچو: پوست را نرم، لطیف و براق کند. فیتواسترول ها با تنظیم تعادل آب و لیپیدها در بالاترین لایه پوست به تقویت سد پوست کمک می کنند.

اسید هیالورونیک: به طور طبیعی در پوست یافت می شود ، اما با پیر شدن پوست سطح آن کاهش می یابد و به صاف شدن چین و چروک ها کمک می کند.

نحوه استفاده

ده دقیقه پس از استفاده از کرم شب و جذب کرم، میزان مناسب از ماسک را روی پوست مالیده و بگذارید تا صبح روی پوست بماند. بدون نیاز به شستشو یک الی دوبار در هفته استفاده شود. در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران