بادی اسپلش رینوزیت مدل Versace Crystal Noir حجم 250 میل
بادی اسپلش رینوزیت مدل Versace Crystal Noir حجم 250 میل

بادی اسپلش رینوزیت مدل Versace Crystal Noir حجم 250 میل

Renuzit Versace Crystal Noir Body Splash For Men 250ml

رینوزیت

|

رینوزیت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند رینوزیت یکی از برندهای شرکت ایمان است که در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1391 فعالیت خود را گسترش داد و با تاسیس واحد تولیدی سرم مو، به یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات بهداشتی تبدیل شد. کمپانی ایمان در طول سالیان اخیر برندهای زیادی را معرفی کرده است که رینوزیت یکی از آن‌ها می‌باشد. محصولات رینوزیت با بهره‌گیری از دانش و علم استادان ایرانی و تحقیق‌های پژوهشگران در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور، تولید می‌شوند و به همین دلیل، رضایت اکثر مشتریان را همراه خود دارند.

بادی اسپلش‌ها محصولات نسبتاً جدیدی هستند که جزو خوشبو کننده‌های بدن محسوب می‌شوند. بادی اسپلش های رینوزیت با 24 رایحه‌ عطرهای معروف جهانی، به سرعت در میان لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان جای خود را باز کرده‌است. 

بادی اسپلش رینوزیت مدل Versace Crystal Noir با نت ادویه‌جات زنجبیل، فلفل و هل شروع می‌شود و با رایحه دل‌انگیز چوب صندل سفید، مشک و کهربا پایان می‌یابد. این بادی اسپلش‌ها کاملا مایع و رقیق بوده و در ترکیبات آن‌ها از آب و ترکیبات طبیعی استفاده می‌شود. بادی اسپلش رینوزیت موجب احساس شادابی و تازگی بر روی پوست می‌شود و عطر خنکی که روی تنتان می‌نشیند، حس پاکیزگی را در شما دو چندان می‌کند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران