لوسیون بدن رینوزیت حاوی روغن خشخاش حجم 200 میل
لوسیون بدن رینوزیت حاوی روغن خشخاش حجم 200 میل

لوسیون بدن رینوزیت حاوی روغن خشخاش حجم 200 میل

Renuzit Poppy Oil Body Lotion 200ml

رینوزیت

|

رینوزیت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند رینوزیت یکی از برندهای شرکت ایمان است که در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1391 فعالیت خود را گسترش داد و با تاسیس واحد تولیدی سرم مو، به یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات بهداشتی تبدیل شد. کمپانی ایمان در طول سالیان اخیر برندهای زیادی را معرفی کرده است که رینوزیت یکی از آن‌ها می‌باشد. محصولات رینوزیت با بهره‌گیری از دانش و علم استادان ایرانی و تحقیق‌های پژوهشگران در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور، تولید می‌شوند و به همین دلیل، رضایت اکثر مشتریان را همراه خود دارند.

داشتن پوستی نرم و لطیف از ویژگی‌ای است که بسیاری از افراد خواهان آن هستند. استفاده از لوسیون بدن بهترین گزینه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا پوست بسیار نرمی داشته باشید. البته خیلی از افراد هستند که به صورت کلی دارای پوستی خشک می‌باشند و تنها راه برطرف کردن این خشکی که باعث زبری پوست نیز می‌شود، استفاده از لوسیون بدن پس از استحمام است که به شدت برای هر فردی لذت بخش خواهد بود.

لوسیون بدن رینوزیت حاوی روغن خشخاش باعث مرطوب‌ کردن سطح پوست‌ می‌شود و از خشک شدن پوست‌تان جلوگیری می‌نماید. رطوبت رسانی به پوست‌، حفظ آرامش و شفافیت پوست از خواص لوسیون بدن روغن خشخاش است. این لوسیون حاوی مقادیر زیادی ویتامین E بوده که به عنوان یک مرطوب کننده خوب و قوی عمل می‌کند و نرمی فوق‌العاده‌ای را به پوست هدیه می‌دهد. استفاده از روغن خشخاش در لوسیون بدن رینوزیت به دلیل بافت سبک و جذب آهسته آن باعث می‌گردد که گزینه بسیار مناسبی برای پوست‌های چرب و خشک باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران