کرم مو نرم کننده و صاف کننده لاکابین حاوی کراتین حجم 150 میل
کرم مو نرم کننده و صاف کننده لاکابین حاوی کراتین حجم 150 میل

کرم مو نرم کننده و صاف کننده لاکابین حاوی کراتین حجم 150 میل

Lacabine Liso keratina cream 150ml

لاکابین

|

لاکابین

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کرم مو نرم کننده و صاف کننده لاکابین صافی ماندگاری را برای موها (حتی موهایی که بسیار سخت صاف می شوند) فراهم می آورد. فرمولاسیون آن حاوی کراتین، روغن آرگان و پرو ویتامین B5 می باشد که باعث تغذیه پوست سر و آبرسانی به آن شده و نرمی و انعطاف پذیری خاصی را حتی برای موهای زبر و خشن فراهم می آورد.
حاوی کراتین آبرسان و مواد مغذی مو می باشد که نرمی و انعطاف پذیری خاصی را به موها می دهد. باعث ایجاد ظاهری زیبا در مو شده و از گره خوردن موها جلوگیری می کند که در نتیجه حالتی صاف و ابریشمی ایجاد نموده و درخشندگی و زیبایی را به موی شما هدیه می دهد.
حاوی روغن آرگان (غنی از امگا 9 و 6) که به صورت حرفه ای از موها (از ریشه تا انتهای ساقه) محافظت می کند و ضمن بخشیدن لطافت به موها از گره خوردن آنها جلوگیری کرده و موجب تنظیم هیدراتاسیون و تقویت ساختار مو می شود.
حاوی کراتین می باشد که باعث کاهش موخوره شده و شانه کشی را آسان می نماید. به دلیل خاصیت هیدراته ، ساقه مو را مستحکم می کند. یک لایه محافظ نازک بر روی موها ایجاد می کند که صافی خاصی را به موها می بخشد.
حاوی پرو ویتامین B5 می باشد که به شکل یک لایه نازک محافظ بر روی موعمل هیدراتاسیون ، تغذیه ، تقویت و ترمیم مو را انجام می دهد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران