کرم تقویت کننده مو اسکالا سری EXPERT حاوی آووکادو حجم 250 میل
کرم تقویت کننده مو اسکالا سری EXPERT حاوی آووکادو حجم 250 میل

کرم تقویت کننده مو اسکالا سری EXPERT حاوی آووکادو حجم 250 میل

Skala Expert Vitamina Repair Avocado Hair Cream 250ml

اسکالا

|

اسکالا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کرم تقویت کننده مو اسکالا سری EXPERT حاوی آووکادو یک محصول کاملا وگان با ترکیبات گیاهی است. عصاره ها و روغن های گیاهی موجود در این کرم موها را به صورت عمیق بازسازی و تقویت می‌کند و استحام مو را افزایش می‌دهد. این کرم سرشار از عصاره آووکادو است. آووکادو یک مولتی ویتامین و سرشار از آمینواسید است که برای پوست و مو بسیار مغذی است. آووکادو حاوی 20 نوع از انواع ویتامین ها و مواد معدنی از قبیل پتاسیم است که به رشد موها کمک میکند، همچنین لوتئین و اسید فولیک که برای بازسازی سلولی و ترمیم بافت آسیب دیده مو بسیار مفید است درون این میوه شگفت انگیز وجود دارد. اگر موهای خشکی دارید استفاده از این کرم مو میتواند برای شما ایده آل باشد. این کرم مو از برند اسکالا علاوه بر خواص فراوانی که برای مو دارد موها را خوش حالت می‌کند و وز و خشکی مو را از بین می‌برد. پس از استفاده موهای شما براق و خوش حالت خواهد شد.
در ترکیبات محصولات اسکالا پارابن، سیلیکون و سولفات وجود ندارد از این رو این کرم مو هیچ گونه آسیبی حتی در طولانی مدتی به موها وارد نمی‌کند و موجب چرب شدن و ریزش مو نمی‌شود. 
با استفاده از این کرم مو یک لایه محافظ بر روی موها ایجاد می‌شود که از موها در برابر آسیب ها و آلودگی های محیطی حفاظت می‌کند. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران