پرایمر دلایلا مدل Under Wear حجم 48 میل
پرایمر دلایلا مدل Under Wear حجم 48 میل
پرایمر دلایلا مدل Under Wear حجم 48 میل
پرایمر دلایلا مدل Under Wear حجم 48 میل

پرایمر دلایلا مدل Under Wear حجم 48 میل

Delilah Under Wear Future Resist Foundation Primer 48ml

دلایلا

|

دلایلا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پرایمر دلایلا مدل Under Wear یک پایه عالی برای آرایش است که آرزوی پوست ایده آل و بدون نقص را برای شما محقق می‌سازد. پرایمر دلایلا با پوشش کامل منافذ و چین و چروک های سطحی پوست سطح پوست را صاف و صیقلی می‌کند. به این ترتیب یک پایه عالی برای شروع آرایش ایجاد می‌شود و پوشش دهی کرم پودر شما تا چندین برابر افزایش می‌یابد.
استفاده از پرایمر برای زیرساز آرایش مزایای مختلفی دارد. از دیگر مزایای استفاده از پرایمر افزایش ماندگاری آرایش است چرا که پرایمر از چرب شدن و تعریق بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند. استفاده از کرم پودر موجب پر شدن منافذ پوست با چربی و عدم تنفس پوست می‌شود. در طولانی مدت این امر موجب کدر شدن و آسیب به پوست می‌شود. استفاده از پرایمر می‌تواند این مشکل را به کل حل کند و از پوست شما در برابر آسیب ناشی از مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی محافظت کند.
پرایمر دلایلا مدل Under Wear فاقد رنگ و با بافت سبک و گیاهی مناسب هر پوستی است. ترکیبات این پرایمر فاقد مواد مضر شیمیایی و حاوی آنتی اکسیدان و ترکیب متشکل از پپتیدها برای کاهش چین و چروک پوست و آبرسانی و ترمیم پوست است.

یکی از ویژگی های محصولات برند دلایلا استفاه از ترکیبات گیاهی، عدم استفاده از پارابن و عدم تست بر روی حیوانات است. این امر در کنار کیفیت بالای محصولات این برند ایتالیایی موجب محبوبیت بسیار زیاد محصولات دلایلا در سراسر دنیا شده است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران