شامپو بدون سولفات لورال سری Botanical حاوی عصاره اسطوخودوس حجم 400 میل
شامپو بدون سولفات لورال سری Botanical حاوی عصاره اسطوخودوس حجم 400 میل

شامپو بدون سولفات لورال سری Botanical حاوی عصاره اسطوخودوس حجم 400 میل

لورال

|

لورال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شامپو مو لورال سری Botanical حاوی عصاره عصاره لاوندر یک شامپو گیاهی و بدون مواد مضر برای موها است. این شامپو مناسب برای انواع مو و ایده آل برای موهای نازک و ضعیف و پوست سر حساس است.
ترکیبات:
ترکیبات این شامپو فاقد پارابن، سیلیکون و سولفات است از این رو حتی موهای کراتینه شده می‌توانند بدون نگرانی از بین رفتن کراتینه موهایشان از این شامپو استفاده کنند.همچنین شامپوهای Botanical فاقد رنگ مصنوعی و ضد حساسیت هستند. درون ترکیبات از عصاره اسطوخودوس (لاوندر) استفاده شده است. رایحه گل لاوندر آرام‌بخش است و عصاره این گل حاوی آنتی اکسیدان‌های مفید برای موها است.

کاربرد:
این شامپو Botanical لورال حاوی عصاره لاوندر دارای شویندگی مناسب برای انواع مو و مناسب برای موهای ضعیف و شکننده است. ترکیبات شامپو موجب افزایش استحکام مو و جلوگیری از شکنندگی مو می‌شود. پس از یک دوره استفاده موهای شما رنگ و شفافیت خود را باز می‌یابد. افرادی که پوست سر خشک و حساس یا ملتهب دارند می‌توانند از این شامپو برای شستشو موهایشان استفاده کنند. ویتامین های موجود در این شامپو موها را از ریشه تا ساقه تقویت می‌کند و موجب افزایش ضخامت موها به مرور زمان می‌شود. رایحه لاوندر موجود در این شامپو آرام بخش است و استحمام را برای شما لذت بخش می‌کند. اگر موهای خود را کراتینه کرده اید یا از مواد فر کننده مو استفاده کرده اید می‌توانید از این شامپو بدون سولفات لورآل استفاده کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران