ماسک مو ریبیزا حاوی عصاره چای سبز و جینسینگ حجم 300 میل
ماسک مو ریبیزا حاوی عصاره چای سبز و جینسینگ حجم 300 میل

ماسک مو ریبیزا حاوی عصاره چای سبز و جینسینگ حجم 300 میل

Ribiza Hair Mask With Green Tea & Ginseng Extract 300ml

ریبیزا

|

ریبیزا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ماسک مو ریبیزا حاوی عصاره چای سبز و جینسینگ یک ماسک مو نرم کننده و تقویت کننده عالی برای مو است. اگر موهای شما دچار ریزش است یا تحت درمان ریزش مو هستید برای نرم شدن موهای خشک خود می‌توانید از این ماسک مو استفاده کنید. نرم کننده ها معمولا موجب ریزش مو می‌شوند اما ماسک مو با ترکیبات غنی از مواد مغذی و بدون مواد مضر برای مو از ریزش موهای شما جلوگیری می‌کند.

برند RIBIZA (ریبیزا) یک برند ایرانی جدید و با کیفیت است. ترکیبات محصولات این برند با استفاده از فرمولاسیون های تهیه شده در ایتالیا تولید و در ایران بسته بندی و عرضه می‌شوند.
خواص جینسینگ:
این گیاه خواص بی نظیر متعددی برای مو دارد. جینسینگ موها را تقویت می‌کند و موجب افزایش رشد مو‌ می‌شود. همچنین با استفاده مداوم از محصولات حاوی جینسینگ، ضخامت موها افزایش می‌یابد. همچنین جینسینگ موجب درخشان شدن و بهبود کیفیت ظاهری موها نیز می‌شود.

خواص چای سبز:
چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است. این ماده نه تنها موهای شما را تقویت می‌کند بلکه موجب جلوگیری از ریزش مو هم می‌شود. امروزه در اغلب محصولات درمان ریزش مو از عصاره چای سبز استفاده می‌شود. اگر در دوره درمان ریزش مو هستید برای نرم شدن موها می‌توانید از این ماسک مو استفاده کنید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران