ماسک مو ریبیزا حاوی روغن آرگان حجم 500 میل
ماسک مو ریبیزا حاوی روغن آرگان حجم 500 میل

ماسک مو ریبیزا حاوی روغن آرگان حجم 500 میل

Ribiza Argan Oil Hair Mask 500ml

ریبیزا

|

ریبیزا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ماسک مو ریبیزا حاوی روغن آرگان یک ماسک مو آبرسان عالی برای مو و مناسب برای تمام موها به خصوص موهای خشک است. این ماسک مو علاوه بر نرم کردن موها موجب تقویت و آبرسانی مو و در پی آن درمان خشکی مو می‌شود. استفاده از ماسک مو  داخل حمام به جای نرم کننده موجب می‌شود موهای زبر و خشن در عین نرم شدن تقویت و آبرسانی نیز شوند. علاوه بر این نرم کننده ها معمولا موجب ریزش مو می‌شوند اما ماسک مو با ترکیبات غنی از مواد مغذی و بدون مواد مضر برای مو از ریزش موهای شما جلوگیری می‌کند.
معمولا خشکی مو به مرور زمان موجب ایجاد موخوره می‌شود. با استفاده از ماسک مو رییبیزا حاوی آرگان می‌توانید از خشکی مو و موخوره جلوگیری کنید.
برند RIBIZA (ریبیزا) یک برند ایرانی جدید و با کیفیت است. ترکیبات محصولات این برند با استفاده از فرمولاسیون های تهیه شده در ایتالیا تولید و در ایران بسته بندی و عرضه می‌شوند. 

خواص روغن آرگان برای مو:
روغن آرگان به کار گرفته شده در این ماسک مو ریبیزا به دلیل وجود ویتامین E و اسیدهای چرب، رطوبت مورد نیاز مو را تامین کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌نماید. این روغن با تقویت فولیکول های مو درخشندگی را به موهای شما باز می گرداند و یک نرم کننده فوق العاده بدون برجای گذاشتن اثر چربی از خود می‌باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران