اکسیدان 6% ریبیزا حجم 150 میل
اکسیدان 6% ریبیزا حجم 150 میل

اکسیدان 6% ریبیزا حجم 150 میل

Ribiza 6% Oxidant Cream 150ml

ریبیزا

|

ریبیزا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

مهم نیست شما تا به حال موهای خود را رنگ نکرده باشید یا اینکه یک آرایشگر حرفه ای باشید. در هر صورت می‌توانید با استفاده از رنگ مو و اکسیدان 6% ریبیزا موهای خود را به رنگ دلخواه در آورید. ترکیبات اکسیدان های ریبیزا سازگار با انواع رنگ مو می‌باشد. این اکسیدان از نظر پزشکی تست و تایید شده است. برای گرفتن نتیجه ایده آل می‌توانید از این اکسیدان به همراه رنگ مو برند ریبیزا استفاده کنید. اکسیدان های ریبیزا در دو سایز 150 میل و 1000 میل بسته بندی و عرضه می‌شوند. به ازای هر 100 میل رنگ مو باید از 150 میل اکسیدان ریبیزا استفاده کنید. ترکیبات این اکسیدان بدون بوی تند و با غلظت مناسب است.
برند RIBIZA (ریبیزا) یک برند ایرانی جدید و با کیفیت است. ترکیبات محصولات این برند با استفاده از فرمولاسیون های تهیه شده در ایتالیا تولید و در ایران بسته بندی و عرضه می‌شوند.

انتخاب اکسیدان مناسب:
اگر برای بار اول میخواهید از رنگ مو استفاده کنید واجب است بدانید چه اکسیدانی برای رنگ مو مدنظر شما مناسب است. برای رنگ موهای متوسط تا تیره می‌توانید از اکسیدان شماره 20(6%) و برای رنگ موهای متوسط تا روشن از اکسیدان شماره 30 (9%) استفاده کنید. همچنین زمانی که قصد روشن کردن موها با دکلره یا هایلایت کردن مو را دارید و یا میخواهید از رنگ موهای خیلی روشن استفاده کنید باید از اکسیدان شماره 40 (12%) استفاده نمایید. افرادی که موهای سفید دارند باید از اکسیدان 6% استفاده کنند. 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران