واکس مو ریبیزا حاوی جنسینگ حجم 150 میل
واکس مو ریبیزا حاوی جنسینگ حجم 150 میل

واکس مو ریبیزا حاوی جنسینگ حجم 150 میل

Ribiza Hair Wax With Ginseng Extract 150ml

ریبیزا

|

ریبیزا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

واکس مو ریبیزا حاوی عصاره جینسینگ با فرم ژلی فشرده یک حالت دهنده عالی برای موها است. این حالت دهنده با قدرت نگه دارندگی بالا (شماره 7)  امکان آرایش موها در هر مدل دلخواه را فراهم می‌آورد. این  واکس مو بدون ایجاد اثر سفیدی روی مو و به طور یکسان روی موها پخش می‌شود و حالت موهای شما را به طور طبیعی حفظ می‌کند.  

ترکیبات:
این حالت دهنده حاوی عصاره جینسینگ میباشد که نه تنها به موهایتان آسیب وارد نمی‌کند بلکه ویتامین رسانی هم می‌کند. فرم واکس مو آبی ریبیزا به صورت فشرده و کاملا بی رنگ است. همچنین این محصول دارای رایحه قوی، جذاب و ماندگار می‌باشد. واکس مو RIBIZA پس از استفاده جلوه براق طبیعی به موها می‌دهد.

خواص جینسینگ:
این گیاه خواص بی نظیر متعددی برای مو دارد. جینسینگ موها را تقویت می‌کند و موجب افزایش رشد مو‌ می‌شود. همچنین با استفاده مداوم از محصولات حاوی جینسینگ، ضخامت موها افزایش می‌یابد. همچنین جینسینگ موجب درخشان شدن و بهبود کیفیت ظاهری موها نیز می‌شود.

ماندگاری:
دوام واکس مو های برند ریبیزا بسیار بالا و در حدود 24 ساعت است. کافی است مقدار کمی از این واکس مو را بر روی موهای حالت گرفته خود پخش کنید، حالت موهای شما تا روز بعد به همان شکل دقایق اول باقی می‌ماند. همچنین واکس مو های برند ریبیزا فاقد چربی و پارابن هستند که موهای شما را چرب و حجم موها را کم نمی‌کنند. همچنین به دلیل ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو از ورود آلودگی ها و آسیب به مو جلوگیری می‌کند. 

تنوع:
واکس مو های برند ریبیزا در سه رنگ قرمز، مشکی و آبی با میزان قدرت نگه داندگی مختلف و ترکیبات متفاوت عرضه می‌شند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران