سرم مو ریبیزا حاوی روغن آرگان حجم 50 میل
سرم مو ریبیزا حاوی روغن آرگان حجم 50 میل

سرم مو ریبیزا حاوی روغن آرگان حجم 50 میل

Ribiza Hair Serum With Argan Oil 50ml

ریبیزا

|

ریبیزا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

سرم مو ریبیزا حاوی روغن آرگان یک سرم کریستال مو عالی برای نرم و درخشان شدن مو و جلوگیری از ایجاد وز و موخوره است. اثردهی این سرم فوری است و بلافاصله پس از استفاده شما شاهد بهبود کیفیت ظاهری موهای خود خواهید بود. اگر موهای شما مدام دچار موخوره می‌شود باید بدانید که واجب است از یک آبرسان استفاده کنید. زمانی که مو دچار خشکی بیش از حد می‌شود و رطوبت طبیعی بافت خود را از دست می‌دهد دچار موخوره می‌شود. با استفاده از این سرم مو از برند ریبیزا می‌توانید یک تیر و دو نشان داشته باشید. به واسطه روغن آرگان موجود در ترکیبات این سرم موهای شما آبرسانی و تقویت خواهد شد و از ایجاد موخوره مو جلوگیری می‌شود و موهای شما درخشان، نرم و لطیف می‌شود و وز موهایتان از بین می‌رود.
برند RIBIZA (ریبیزا) یک برند ایرانی جدید و با کیفیت است. ترکیبات محصولات این برند با استفاده از فرمولاسیون های تهیه شده در ایتالیا تولید و در ایران بسته بندی و عرضه می‌شوند.

خواص روغن آرگان برای مو:
روغن آرگان به کار گرفته شده در این سرم مو ریبیزا به دلیل وجود ویتامین E و اسیدهای چرب، رطوبت مورد نیاز مو را تامین کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌نماید. این روغن با تقویت فولیکول های مو درخشندگی را به موهای شما باز می گرداند و یک نرم کننده فوق العاده بدون برجای گذاشتن اثر چربی از خود می‌باشد.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران