ست 2 عددی مسواک clinic shiny white با برس نرم جردن
ست 2 عددی مسواک clinic shiny white با برس نرم جردن

ست 2 عددی مسواک clinic shiny white با برس نرم جردن

Jordan Clinic Shiny White Tooth Brush Set 2Pcs

جردن

|

جردن

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ست 2 عددی مسواک clinic shiny white با برس نرم جردن

  • دندان نیز همانند پوست و مو نقش زیادی را در شادابی و زیبایی چهره دارد. برای داشتن دندان های زیبا و سالم، قدم اول انتخاب یک مسواک مناسب است. مسواک با کیفیت کلینیک شاینی وایت به خاطر داشتن سیستم سفید کنندگی، بر مدل های دیگر برتری دارد. با انتخاب و خرید این مسواک اورجینال از فروشگاه اینترنتی مو تن رو علاوه بر اینکه از بوی بد دهان درامان هستید بلکه صاحب دندان هایی سفید ودرخشان خواهید شد.

 

ویژگیهای ست دو عددی مسواک clinic shiny white با برس نرم جردن

  • این مسواک دارای برسی نرم می باشد که برای محافظت از لثه و دهان شما تعبیه شده است. سایز و اندازه آن متوسط و سازگار با دهان بزرگسالان است. دارای درپوش محافظ می باشد تا همواره مسواک شما از آلودگی ها به دور باشد. دندانه های آن نیز به منظور شستشو و تمیزی قسمت های مختلف دهان و دندان طراحی شده اند.

 

معرفی ست دو عددی مسواک clinic shiny white با برس نرم جردن

  • محصولی دیگر از کشور نروژ. دندانه ها و الیاف نرم این مسواک به صورت بیرونی، جلوئی و ضربدری می باشند که هر کدام به ترتیب برای شستشوی لثه، شستشو و تمیزی دندانهای آخری یا اصطلاحا دندان های آسیاب و نابودی پلاک های دندانی به کار می روند. برس نرم و انعطاف پذیر این مسواک و همچنین اندازه متوسط آن باعث می شود که سر مسواک به راحتی و در تمام جهات دهان شما چرخش داشته باشد و هیچ جایی از قلم نیفتد. همانطور که می دانید هزینه های دندانپزشکی خیلی گران است. پس اگر می خواهید که با دندان درد و دندانپزشک سر و کار نداشته باشید بهتر است که همین الان با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی مو تن رو و یا از طریق شبکه های مجازی، این ست دو عددی پر کاربرد اورجینال را سفارش دهید وبه دندان های خود روح تازه ای ببخشید.

 

معرفی برند جردن

  • جردن کمپانی مشارکتی است که بین المللی می باشد وبرای اولین بار در شهر اسلو پایتخت نروژ دست به تولید برس و مسواک و محصولات بهداشتی دهان و دندان زد.

 

نحوه استفاده از محصول

  • سعی کنید که حتما بعد از هر بار غذا خوردن و یا خوردن شیرینی جات و تنقلات، دندانهای خود را با مسواک نرم تمیز کنید تا جلوی رشد باکتری ها را در دهان و دندان خود، بگیرید. لازم است که در هر بارمسواک زدن 2-1 دقیقه دندان های خود را به آرامی و در جهت مناسب تمیز کنید. دندانهای جلوئی از بالا به پائین، دندان های آسیاب به صورت رفت و برگشتی و پشت دندان ها هم از پائین به بالا باید مسواک زده شوند. بزرگسالان یادشان نرود که حتما هنگام مسواک زدن خود، سعی کنند که نحوه صحیح آن را به فرزندانشان هم بیاموزند تا فرهنگ بهداشت دهان و دندان در بین خانواده به درستی جا بیفتد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران