رژ لب بادوام Pure Color بیو
رژ لب بادوام Pure Color بیو

رژ لب بادوام Pure Color بیو

Beyu Long Lasting Lipstick Model Pure Color

بیو

|

بیو

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید رژلب بیو با دوام pure color

اگر دوست دارید تا همیشه و همه جا بدرخشید و زیبایی خیره کننده ای داشته باشید، باید به زیبایی لب هایتان هم اهمیت ویژه ای بدهید. برای این کار باید رژلبی را خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و تا ساعتها بر روی لب ماندگاری داشته باشد. خرید رژلب بیو با دوام pure color، دارای ضمانت نامه اصل بوده و با کیفیت نیز می باشد.قیمت رژلب بیو با دوام pure color،در فروشگاه اینترنتی مو تن رو مناسب برای تمامی قشرها عرضه شده و با خرید این محصول از اورجینال بودن آن اطمینان داشته باشید.

 

ویژگی های رژلب بیو با دوام pure color

محصولات بیو ساخت کشور آلمان بوده ودر بسته بندی پوکه ای و به حالت جامد و در وزن 1.2 گرم تهیه شده است. رژلب بیو با دوام پیورکالر، دارای موم طبیعی بوده و به منظورماندگاری بالا، روی لبها می نشیند و دارای پوشش دهی صاف و یکدستی است و باعث می شود تا ساعتها روی لب شما زیبا و خوش رنگ باقی بماند. حالت نیمه ماتی روی لب به جای می گذارد بدون اینکه لبها را خشک و پوسته پوسته کند.این رژلب، کاملا ضد حساسیت، بدون عطر و پارابن می باشد. کاربرد آسان و راحتی دارد و بافت آن نرم و سبک می باشد. برای خرید رژلب بیو با دوام pure color از فروشگاه مو تن رو اقدام نمایید و کالایی با کیفیت و ارجینال را دریافت نمایید.

 

خرید اینترنتی رژلب بیو با دوام pure color

یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی که می توانید هر محصول آرایشی با کیفیت اورجینال داخلی و خارجی را در آن پیدا کنید و سفارش دهید، مو تن رو می باشد.با خرید اینترنتی رژلب بیو با دوام pure color، علاوه بر کاهش وقت و هزینه، صاحب کالایی با اورجینال که دارای ضمانت نامه اصل است می شوید. علاوه بررژلب بیو پیورکالر، هر محصول آرایشی و بهداشتی که با کیفیت وارجینال باشد را می توان از مو تن رو خریداری نمایید و با اطمینان خاطر در درب منزل دریافت نمایید.

 

معرفی برند بیو

بهترین تعریف برای بیو، درجه یک بودن و شیک بودن محصولاتش می باشد. این برند برای بانوان پر از شور و هیجان و خلاق، طراحی شده است و یکی از مهمترین مزایایش این است که همواره محصولاتش را با نیاز های مشتریان تغییر می هد و محصولاتی مطابق با انتظار آنان تولید می کند. در واقع بسیار برند منعطفی می باشد. از موفق ترین برند ها در دنیا می باشد که چند سالی است از زیر شاخه های برند آرت دکو می باشد.

 

نحوه استفاده از رژلب بیو با دوام pure color

با خرید رژلب بیو با دوام  pure color ، حالا صاحب رژلبی با دوام و با کیفیت شدید که باید بتوانید از آن استفاده نمایید.رژلب بیو را از وسط لب بالایی به آرامی به دو طرف انتهایی لب بکشید و تا گوشه لب اینکار را ادامه دهید و بعد همین روش را برای لب پایین هم انجام دهید. در صورت نیاز به تکرار می توانید دوباره یک لایه از رژلب را روی لبهای خود بکشید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران