پستانک سر گرد درب دار سوییت بیبی شماره 3 مدل 023
پستانک سر گرد درب دار سوییت بیبی شماره 3 مدل 023

پستانک سر گرد درب دار سوییت بیبی شماره 3 مدل 023

Sweet Baby Pacifier Model 023

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پستانک سوییت بیبی سرگرد درب دار شماره 3 مدل 023

که از ابزارهایی که به کمک ما در آن آمده تا با استفاده از آن بتوانند کودکان خود را سریع‌تر و آسان‌تر آرام نمایند، پستانک  است.  پستانک ها امروزه در برندها و مدل های متفاوتی عرضه می شوند و همین تنوع گاهی اوقات می‌تواند منجر به بروز سردرگمی در برخی از مادران گردد. به همین دلیل ما قصد داریم محصولی بسیار با کیفیت را به شما معرفی نماییم که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید. در ادامه با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد. برای خرید پستانک ابتدا به مواد اولیه آن توجه کنید؛ زیرا این محصول به صورت مستقیم وارد دهان کودک می شود و اگر ساخته شده از مواد غیر استاندارد باشد، مشکلات بسیاری را به وجود خواهد آورد. برای انتخاب نوع مدل پستانک نیز می توانید سلیقه نوزاد خود را هم دخیل کنید؛  زیرا برخی از کودکان به پستانک های سرگرد علاقه مند هستند که شباهت بیش تری به سینه مادر دارد. پستانک سوییت بیبی سرگرد درب دار شماره 3 مدل 023، از نوع سرگرد بوده و ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد. به همین دلیل استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم.

ویژگی های پستانک سوییت بیبی سرگرد درب دار شماره 3 مدل 023

  • سر گرد
  • درب دار
  • ساخته شده از مواد استاندارد

معرفی پستانک سوییت بیبی سرگرد درب دار شماره 3 مدل 023

پستانک سوییت بیبی سرگرد درب دار شماره 3 مدل 023، ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد و هم چنین سری آن از نوع گرد است. اگر در پستانک ها کوچک ترین مواد غیر استانداردی وجود داشته باشد، منجر به بروز مشکلات بسیاری هم چون اختلال در رشد، اختلال در قلب و... خواهد شد. پستانک سوییت بیبی سرگرد درب دار شماره 3 مدل 023، از مدل های سرگرد است و به همین دلیل برای کودکانی که به پستانک های شبیه به سینه مادر علاقه مند هستند، توصیه می شود. پستانک سوییت بیبی سرگرد درب دار شماره 3 مدل 023، از نوع درب دار است که می تواند از ورود میکروب ها به داخل آن جلوگیری نماید.

نحوه استفاده از پستانک سوییت بیبی سرگرد درب دار شماره 3 مدل 023

در مرحله اول رعایت بهداشت پستانک از هر چیزی مهم تر است. برای رعایت بهداشت پستانک، حتما درب آن را استفاده کنید و هم چنین هرگز پستانک های انداخته شده روی زمین را، مورد استفاده قرار ندهید. بهترین زمان برای استفاده از هر نوع پستانکی، تا پایان 1 سالگی و قبل از 2 سالگی است؛ زیرا اگر از این دوره بیش تر شود، منجر به بروز مشکلات بسیاری خواهد شد. حتی تا قبل از 2 سالگی نیز تنها در موقعیت های اضطراری از پستانک استفاده نمایید؛ تا کودک آسان تر بتواند پستانک را فراموش کند. در هنگام رفتن به بیرون از خانه حتما از درپوش پستانک استفاده نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران