پستانک به همراه زنجیر سوییت بیبی شماره 1 مدل 740
پستانک به همراه زنجیر سوییت بیبی شماره 1 مدل 740

پستانک به همراه زنجیر سوییت بیبی شماره 1 مدل 740

Sweet Baby Pacifier Model 740

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پستانک سوییت بیبی به همراه زنجیر شماره 1 مدل 740

این روزها برای آرام کردن کودکان از ابزارهای متفاوتی استفاده می شود که یکی از آن ها پستانک است. پستانک یکی از محبوب ترین وسایلی است که در سبد سیسمونی همه نوزادان یافت می‌شود و این محصول در برندها و مدل های متفاوتی عرضه خواهد شد .با اینکه تنوع این محصول در بازار زیاد است؛ اما گاهی برخی از مادران برای انتخاب آن دچار سردرگمی می شوند. اگر شما نیز از این دست مادر ها هستید لازم نیست نگران باشید، زیرا ما در ادامه قصد داریم محصولی منحصر به فرد را معرفی نماییم که پستانک به همراه زنجیر سوئیت بیبی شماره 1 مدل  740 نام داشته و برای خرید آن می توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو و مراجعه کنید در ادامه با ویژگی های این محصول بیش تر آشنا خواهیم شد.

برای خرید هر نوع پستانکی، توجه به مواد اولیه آن بسیار ضروری است. به صورت کلی همه پستانک ها از یک نوع ماده ساخته می شوند؛ اما در برخی از ترکیبات آن ها موادی هم چون فتالات و pba وجود دارد که می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به کودک شما وارد نماید. پستانک سوییت بیبی به همراه زنجیر شماره 1 مدل 740، از جمله محصولاتی است که کوچک ترین ماده مضری در آن وجود ندارد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

ویژگی های پستانک سوییت بیبی به همراه زنجیر شماره 1 مدل 740

  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه
  • زنجیر دار
  • فاقد مواد مضر
  • سرگرد

معرفی پستانک سوییت بیبی به همراه زنجیر شماره 1 مدل 740

پستانک سوییت بیبی به همراه زنجیر شماره 1 مدل 740، از بهترین مواد اولیه ساخته شده و در آن هیچ ماده مضری وجود ندارد. این پستانک به دلیل داشتن زنجیر می تواند برای کودکانی که عادت به بیرون انداختن پستانک را دارند، مناسب باشد؛ زیرا با آویختن پستانک با زنجیر به گردن کودک، دیگر او توانایی انجام این کار را نخواهد داشت. سری این محصول نیز از نوع گرد است که برای کودکان علاقه مند به سری های شبیه به سینه مادر، می تواند مناسب باشد. برای انتخاب بهترین نوع سری هیچ دستورالعملی وجود ندارد؛ زیرا سلیقه کودکان در این مورد بسیار تاثیر گذار است، برخی از کودکان به هیچ عنوان سری های گرد را قبول نمی کنند و برخی دیگر از قبول کردن سری های ارتودنسی امتناع می کنند. پس سلیقه کودک خود را در این مورد کشف نمایید.

نحوه استفاده از پستانک سوییت بیبی به همراه زنجیر شماره 1 مدل 740

برای استفاده از پستانک، نیازی به دانستن دستورالعمل خاصی ندارید و تنها موضوع مهم مرتبط با نحوه بهداشت پستانک است. برای رعایت بهداشت پستانک سوئیت بیبی، باید حتما آن را قبل و پس از هر بار استفاده بشویید. هم چنین اصلا بعد از 2 سالگی کودک تان، از پستانک برای او استفاده نکنید؛ زیرا باعث آسیب رساندن به دهان و اختلال در رشد دندان های او خواهد شد. بهترین زمان استفاده از پستانک از 0 تا 1 سالگی است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران